[postquote quote=49408]
Hvor er det handlet?
Black Friday
Godt tilbud. Der er nu handlet ind. Tak!
Jeg har lige bestilt for over 4000kr... Et par spil (Cowabunga Collection og Death's Door: Ultimate Edition), en pull-up green screen, DJI OM 4 SE gimbal til telefon, 4 (billige) lamper til green screen/foto/video, en 3x3m sort fotobaggrund, en lilla Princess Peach t-shirt til min datter, noget træningsgrej og 2 års Fotor Pro. R.I.P. til min pung! Forhåbentlig ligger der en masse penge under træet til jul.:D
Puha. Så har jeg det lidt bedre med at blæse 60 kr. på Call of Cthuluh: Dark Corners of the Earth, Crusader: No Remorse, Dungeon Keeper Gold, Dungeon Keeper 2, Magic Carpet Plus inde på GOG.
Grail Edition af Heroes of Might & Magic 3 brætspillet tæller naturligvis ikke.
[quote quote=49486]ligt! Hvilke snuppede du?[/quote]
De samme som dig minus R/C men + Fifa22
Har I set et godt tilbud på et trådløst headset til PC? Ikke noget super fancy, bare lækkert til prisen.
Indtil videre er det blevet til en ny (brugt) skærm.
[postquote quote=49679]
Jeg har et par Corsair HS70 Pro Wireless til salg, hvis det er noget. De er som nye.
[postquote quote=49686]
Så du har lige brugt 15.000 på højttalere? Hvad siger konen? ?
Har svunget medisterpølsen og købt en cykel hometrainer + body så den passer til min racercykel. Alt i alt ca. 8600kr. https://boerkopcykler.dk/tacx-neo-2t-bundle-inkl-neo-plates-og-matte?gclid=CjwKCAiApvebBhAvEiwAe7mHSHCwHSEjGrDluElxSxw0GVxsAqclr52VHULjY8ZKlR3nGXBWDPwYBxoCk00QAvD_BwE
Og oven i det en ventilator til 839 kr så det bliver rart at skulle skal sidde og svede.
https://www.kitchenlivingdining.com/dk/bolig-og-indretning/husholdning/indeklima-og-ventilation/duux-whisper-gulvvifte-23541.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner&tduid=d27195d93817452fc962892b4ba8fc48#
Skal også have fornyet mit Playstation Essential abonnement for de næste 12 måneder. 337,50 kr
jeg ville egentlig vente...
men jeg kunne ikke stå for (næsten) halv pris på 2 x 32" skærme
de er ikke super highend, men de er vel på niveau med det jeg har - bare med 165 hz (istedet for 60) og de er større.
1980 kr per skærm, sat ned fra næsten 4000. jeg håber jeg modtager dem i næste uge :)
(nogle samsung G5 32" something something, med IPS paneler - dog kun 1440p, men jeg har ikke GPU power nok til noget vildere alligevel)