#29 Jo, vi fik nøglerne i starten af maj. Men det har da ikke så meget at gøre med, om jeg kan bruge penge i slutningen af november.:)
Black Friday
[postquote quote=49695]
Alt handler selvfølgelig om prioriteringer. Jeg er kun imponeret over jeres balancering af jeres økonomi i en tid, hvor mange af udfordret. Et huskøb plejer bare at dæmpe manges forbrug den første tid...
Jeg solgte min højt elskede pladespiller for at købe en ny sofa dengang... ?
[postquote quote=49700]
Du er mit forbillede, når det gælder at leve The Gaming Dream... ?
Jeg fik vitterligt det indtryk, ja. Beklager...
#43 Vi har været meget bevidste om ikke at ville sætte os for stramt i det. Vi ville aldrig have købt et hus, hvor det var krævet af os, at vi skulle sælge ud af vores ting for at få råd til møbler. Det betyder ikke, at forbruget ikke har været dæmpet, men der har da heldigvis ikke været behov for at sætte det helt i stå eller det, der var værre.
Har købt et headset og en mic og elgato stream deck +
dog intet af det på udsalg tror jeg. Looser..
Har ikke fået købt noget. Vel egentligt ok, men for satan hvor er de højtalere (#31) fede. Hvorfor har jeg allerede højtalere, som spiller godt. De blev pgså købt til 7.500 kr for 11 år siden. De skal ikke bare smides ud, men der er vidst desværre ikke så meget salg i almindelige store højtalere i dag. Alle vil åbenbart have streaming.