#19 Jeg må tage dit ord for det. Personligt er jeg bare aldrig stødt på god brunsviger uden for Fyn. Og så er der nordjyderne (og måske andre), der putter flødeskum på...
Kan du lide fastelavnsboller?
[quote quote=35125]der putter flødeskum på…[/quote]
Det er tossede de Nordjyder :-)
#0 ja, det kan være tæt på fantastisk - men der er langt mellem de gode.
Prøvede også nogle fra lagkagehuset denne uge - blåbær og nougat. Blåbær delen var enormt god med masser af smag, men nougat delen blev lidt vammel. Hvis der havde været lidt marcipan i istedet ville de have været 10 gange bedre.
Er kæmpe fan, og jeg kan kun tilsutte mig at mere godt(flødeskum) kun bliver bedre af ENDNU mere godt.
Synes ikke du #0 er en "tøsedreng" man har lov at have forskellige meninger og præferencer, jeg er dog KÆMPE fan af flødeskum og ja... fløde i hele taget, og synes det er fint hvis bagværket blot fungere som en slags "flødeskumsholder", og ja det er da super kvalmende i længden, men altså... Det er også lidt charmen, så ved man at det er fastelavns tid.
Kun hvis de er gode!
Dvs. jeg skal helst ikke have en kedelig fastelavnsbolle fra Føtex.
Men fastelavnsboller fra Lagkagehuset, Reinh van Hauen, Andersen Bakery etc., det er bare det bedste jeg ved.
Det er en fast tradition mellem min kone og jeg, at vi hver fastelavnsbollesæson skal prøve dem alle sammen.
Fastelavnsboller er okay, men jeg vil hellere bolle til fastelavn.
#edgydadjokes
De er jo ikke lavet for de skal spises... det er lave for at du kan tage et billede og lægge det op på instagram 1 månede før fastelavn, og lægge det op på top 5 over bedste steder at få en fastelavnsbolle.
Men ja det er enten eller, en tør støvet sut eller en overflod af cream.