Jeg ved godt, at titlen lægger op til et par lumre kommentarer, men det er ramme alvor...
Hvad er den bedste færdigblanding af slik?
Jeg har selv haft mange favoritter, men i weekenden faldt jeg over Rema 1000s Weekend Mix.
ALT i den pose er godt. Det er vildt gode vingummier, og jeg er altså flasket op med Haribo.
Hvad siger I?
(Lumre kommentarer er ok. I kan jo ikke gøre for det...)
Bedste slikmix?
Nu prøver man at være lidt sund, og så laver du sådan et fucking topic...
Men ja, Remas Weekend Mix er ganske god.
Generelt afhænger det meget af mit humør. Jeg vil dog sige, at sådan en som Matador Mix Dark er undervurderet.
Oldschool Månegrus fra Aldi. Mange år siden de har haft det, men damn! Det var godt! Lækker lakrids dragee... Mums!
Weekendmix er nu også godt :)
Nu må jeg prøve weekend mix, kan aldrig bestemme mig når jeg står og handler snack.
Hmm jeg må da vist også hellere en tur i Rema og prøve den der weekend mix.
Selv er jeg ret glad for Lagermand Lakrids konfekt.
Hvis det skal være vingummier, så er en klassisk Matador mix ikke at foragte
Top Star Mix (hedder den vist(?)) er min favorit. Er på vej ud at handle, så den ryger sgu nok ned i kurven nu 🥳
Haribo Click mix eller mini mix.
Ellers sådan en haribo mix. Weekend mix har jeg ikke prøvet endnu.
[quote quote=78688]Oldschool Månegrus fra Aldi. Mange år siden de har haft det, men damn! Det var godt! Lækker lakrids dragee… Mums![/quote]
Ja, den bliver så svær at finde igen
Nu har jeg lige været i Rema efter en Pingvin Lakrids Twist. Også god, hvis man er i humør til lakrids.
Af Remas egne, så er Familie Mix faktisk også ret god.
#8: Hvad skete der med din rygrad? Skulle du ikke være sund? 😄
Min kone er også på drop sukkeret, og jeg har lovet at være solidarisk (eget initiativ). Der ligger bare en åben pose af Weekend Mix et sted i skabene, og jeg kan ikke komme til den. Så nu står den på frugt og nødder. Jeg har lige spist min femte banan siden frokost...
#9: Broen koster 800,- t/r, så der skal jo købes ulovlige mængder slik, hvis det skal være en god forretning. Derudover ender man bare med at æde det hele på alt for kort tid.
Semi-ontopic: Det er kun få år siden, at jeg opdagede, at Haribo er tysk. Var overbevist om at det var dansk. Jeg bor i Tyskland nu, og Haribo-udvalget er stort men meget anderledes ift. DK.
Er lige i Danmark kort og blev nødt til at købe en Pingvin Blanding :-D Om nom nom