I må bare vise hvem der bestemmer!
eller....
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
Var lige i Power og hente til 399,-. Med de anmeldelser kunne jeg ikke vente...
Okay nu må pakken godt dukke op, haha. Gamblede lidt ved at bestille fra Nintendo for at få preorder goodies med, men den siger heldigvis stadig forventet levering i dag.
[postquote quote=55791]
Nintenbro!
En af mine gamle elever kiggede ind med collectors edition. Den var rimeligt fed.
Nåmen fuck, nu kom der så en mail fra Postnord om at de leverer.... på mandag. Så på trods af hvad jeg skrev tidligere, måtte jeg lige forbi Elgiganten og hente et eksemplar :-D Starter senere.
Har lige købt det til 348 kr. i Tokyo, Japan.
Og der er sku engelsk tale og undertekster. :)
Fik hentet mit eksemplar i går efter arbejde og fik spillet en time til halvanden i går.
Siden BOTW er der kommet to børn i hjemmet, så mængden af spilletid bliver helt sikkert mindre.
Førstegangs indtrykket var dog meget positivt. Skulle dog lige vende mig til grafikken, når jeg også har en PS5, der benyttes fra tid til anden.
På trods af jeg to fri fredag og havde planer om en weekend gamer, ville livet, barn og kæreste at det ikke blev sådan. Indtil videre har jeg spillet i 3 timer.
Guess this is me now.
Er et par timer inde og sidder bare med et kæmpe smil på. Det starter super godt og lovende. En ting jeg gerne ville have mere af i BotW var huler, og allerede her på den første Sky Island har man været i to, niiice.
Var lige forbi Føtex i dag og hente et eksemplar. De har det btw til 399 kr.
Så i øvrigt at Føtex / Bilke har Zelda OLED maskinen for 25XX kr., hvilket er en ret skarp pris.
Herfra er udfordringen så bare at finde tiden til at fordybe sig i det :D
Impulskøbte min Switch Zelda-maskine i Japan til lidt under 2k. Så håber vi sønnike gider lægge Fortnite lidt fra sig og spille noget ordentligt med far
Jeg var jævnt imponeret over botw. De skuffer ikke med totk, er du gal jeg er godt underholdt.
Jeg har spillet i 7-8 timer, og jeg har stadig ikke forladt Great Sky Island. Jeg bliver åbenlyst aldrig færdig med det her spil.:D
Jeg fik Ascend før Fuse. Det virkede flere gange som om, at jeg bevægede mig den "forkerte" vej rundt, men det lykkedes da alligevel.:)
Så er der lige et pro-tip (just the tip) til, hvordan man effektivt klarer en Hinox.:D
https://youtu.be/9SNcR5qobuo