#38 Vildeste dickslap ever!
The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
10 millioner eksemplarer solgt på tre dage... heftigt.
https://twitter.com/NintendoUK/status/1658819692553809921
Har fået spillet et par timer indtil videre og er godt underholdt. Elsker shrines og dungeons med en masse puzzles, dog bliver jeg aldrig fan af at våbnene går i stykker. I praksis undgår jeg det meste combat hvis muligt, da jeg ofte synes at det ikke er tiden værd at smadre et våben eller 2, for at finde et nyt. Ser frem til weekenden, hvor jeg har en del mere tid til gaming.
[postquote quote=55967]
Finder man ikke nye våben hele tiden og får man ikke også mats fra mobs?
Jo, der er sådan set våben nok og jeg kan også godt se at systemet har sin berettigelse ift. at tvinge spilleren til at udforske og prøve forskellige våben (inkl. kombinationer i TotK). Så der er mere en personlig præference, at jeg hellere så at våbnene ikke gik i smadder, så jeg ville slippe for at skrifte våben konstant.
Hmm, jeg føler lidt, at min kone, mine børn og mit voksenansvar i det hele taget er skyld i, at jeg slet ikke får spillet TotK lige så meget, som jeg egentlig gerne vil. Det er ikke i orden!
https://www.youtube.com/watch?v=eUqfpspd0sk&ab_channel=Oyff
Min oplevelse med shrines og andre puzzles i TotK indtil videre.?

Jeg vidste ikke at Zelda TOTK var et horror-spil, inden jeg fik en tur gennem 'dybet'. For det meste gik det fint (bortset fra en Lynel der lige fik lyst til at bruge mig som en baseball-bold), lige indtil jeg blev mødt af det mest skræmmende monster jeg længe har set i et spil (jeg skal nok lade være med at spoile det mere specifikt).
Nu er jeg ved at skide i bukserne hver gang jeg tager derned :(
Dette svar blev ændret 3 år siden af -dut-.
Nå, der er efterhånden gået 10+ dage, så nu er det muligt at se sin spilletid under sin profil. Hvor meget har I nået de første 10 dage? Jeg læser til eksamen, og jeg har to små børn. Alligevel er det lykkedes mig at runde de 30 timer. Det har nok også kostet lidt nattesøvn.;)
#53 Jeg har brugt 50-60 timer på Master Mode. Resten er på normal. Jeg har brugt rigtig meget tid på bare at vandre fra bjergtop til bjergtop uden at lave noget særligt.:) Jeg har "kun" lidt over 300 Korok Seeds (ud af 900), 105 shrines (ud af 120), og jeg har ikke klaret diverse DLC trials eller Champions' Ballad. Og der er stadig store dele af kortet, jeg slet ikke har udforsket. Jeg er bare en virkelig langsom gamer.:D
20+ timer her.
Jeg kan nu se at jeg har 70+ timer. Overraskende meget :)
Hvor ser I det henne? ?♂️?
Jeg nærmer mig 45 timer, og jeg har stadig ikke rigtigt rørt main quest.:D Der er lige 2 ting mere, jeg vil gøre, inden jeg kaster mig over main quest.