Tiden går stærkt når man har det sjovt og pludselig så er det 1 år siden, at jeg skrev første indlæg her på Rushers. Det er blevet til 400 brugere, 11
[Læs hele nyheden her: Rushers - 1 year and counting.]
Rushers - 1 year and counting.
Happy birthday!
Stort tillykke til os alle!
Jeg synes det er gået så godt, at jeg oplever rushers.dk som en fuldgyldig erstatning af DR. For mig, er alt kommet med - og vigtigst af alt ånden blandt brugerne. Det er en enorm bedrift.
1000 tak.
Kæmpe tak!
Kanont godt gået! Congrats§
Vil også gerne sende en stor tak til dem der fik det til at ske.
Mit "safe place" på det store internet.
Congrats med dagen
Tak til alle dem der gjorde det muligt!
Tillykke til hele holdet - flot arbejde!
Mega godt klaret! Tillykke ???????
Det er faktisk virkeligt godt gået at have fået 400 brugere med over fra Daily Rush. Flot arbejde!
PS: Ligesom på DR læser jeg ikke en eneste artikel, kommer kun for foraet :D
Rigtig flot tillykke og super godt arbejde, ser faktisk siden som en opgradering så det er super.
[postquote quote=36108]
Det er nok ikke 400 med over der er sikkert komme en del nye med alle de gæst besøg.
Mht aktivitet så føles den selvfølgelig lidt mindre skriv end dailyrush men det kan man hellere ikke forvente andet. Kan vi holde den gode aktivitet, stemning og tone, så rammer vi sikkert 500 i 2022:)
[quote quote=36115]Det er nok ikke 400 med over der er sikkert komme en del nye med alle de gæst besøg.[/quote]
Det tænker jeg heller ikke det er. Og hvor mange af de 400 der er aktive er også en anden sag :-)
Vildt at der allerede er gået et år!
Tillykke og godt arbejde!