Hvis du som undertegnede ser frem til parkour-zombie-shooter-rpg-fps'en Dying Light 2's udgivelse i morgen, så er der forholdsvis gode nyheder. Over e
[Læs hele nyheden her: Dying Light 2 lander til pæne anmeldelser]
Dying Light 2 lander til pæne anmeldelser
Og vist også pænt mange bugs ifølge IGN anmeldelsen :D
Glæder mig til, at de får udgivet en PS 5 patch til Dying Light 1, så jeg kan løbe det igennem igen. Det var et overraskende godt spil! :)
Så tager jeg 2eren engang på noget tilbud, da jeg synes det er lige pebret nok. Plus jeg har allerede forudbestilt Horizon Forbidden West som mit næste store spil ;)
Af de anmeldelser jeg set på tuben... så hvis nok konsolversionerne som er meget buggy. PC versionen virker til at være noget mere stabil i følge Skill Up og ACG.
#6 Ja præcis det er vi helt enige om, jeg siger bare at hvis man ved der kommer en day 1 patch så kan man jo godt nævne det i ens anmeldelse i stedet for bare at sige at "spiller er fyldt med fejl", det betyder ikke de skal ændre karakteren, jeg synes bare det er nævneværdigt hvis folk læser en anmeldelse med henblik på at evt. at købe spillet.
[postquote quote=36539]
Ja okay det er min fejl - vi er nystartet og bare utroligt stolte over det API vi har bygget der scanner hele markedet for spil.
Jeg holder reklamen nede fremadrettet - Tak!
[postquote quote=36553]
Tak - Beklager endnu engang!
Der er ikke skydevåben i spillet uderover noget begraenset makeshift pallaver . . . No guns, = no fun, tror da vist lige at der skal styres fri af det makværk. Masser af potentiale, og tabt på gulvet . . . :P
Jeg elsker 1ern og har glædet mig til det her i meget lang tid
Nu har jeg så købt PS5 udgaven men er virkelig skuffet. Spillet er som sådan godt nok men grafikken fejler virkelig noget i forhold til andre PS5 spil det hele er ret sløret og jeg har tit forvekslet et blad med en zombie på afstand.
Er der andre der har det problem på PS5??
[postquote quote=36583]
Har så læst mig frem til at det er Motion Blur der er alt for høj på PS5 versionen så alt bliver sløret så snart man bevæger kameraet og det kan ikke slås fra. Træls men bider det i mig og håber på en patch der slår det fra