1.2 er live btw :P
Cyberpunk 2077 i nyhederne i Night City
Er vi så efterhånden der hvor spillet burde have været ved launch?
#21, Det kommer nok lidt an på hvilken platform man spiller på og hvad man forventede. Jeg har ikke haft større problemer siden omkring jul og jeg har elsket at spille det.
Men det har stadig nogle ting jeg håber de fikser, også her efter 1.2.
- Jeg bruger hold-to-run på shift. Men bevæger man sig sidelæns mens man holder shift nede og derefter fremad igen, så stopper man med at løbe. Så skal man slippe shift og trykke den ned igen. Det er ret irriterende og noget jeg troede var åbenlyst at fikse. Men det er der altså stadig.
- Når man drøner deruda' i sit køretøj, så zoomer minimap kortet ikke ud, så når man kører efter "GPS"'en, så drøner man ofte forbi et sving fordi man ikke kan nå at reagere. Også noget jeg troede de ville have fået fikset.
- Jeg oplever ofte at telefon-audio ikke har "telefon"-stemme på karaktererne. Og da jeg spillede 30 minutter i dag, mens jeg sad i bil med en karakter, var der både telefon-stemmelyd og inde-i-bilen lyd fra en karakter på samme tid.
- Flere af mine items i inventory var pludselig blanke uden ikon. Men itemmet er der med navn og stats osv.
Sååh, der er stadig en del skønhedsfejl. Men som sagt, jeg har nydt spillet alligevel.
Dette svar blev ændret 5 år siden af ElSenator.