[postquote quote=16160]
Okay okay, jeg skal nok..!
Mass Effect LE fps skema
[postquote quote=16160]
Enig! Det er sgutte for tredje persons Über-super-gameplay, man spiller/spillede Mass Effect trilogien!
[postquote quote=16163]
Så lad være? Du SKAL jo ikke?
Jeg mindes at jeg brugte betydeligt mere tid på, at kigge på load screens i gamle dage :-D
Det giver et meget godt indtryk af hvor meget der er sket med ens diske siden
#45 Jeg har stadig hulkortene - eller rettere hulrullerne :-)
Mainframe og terminal er long gone. Men den første 386 vi havde fast i husstanden hænger på væggen bag mig (dog kun motherboard, CPU og ram) Disken - 80mb! :-) Står på mit skrivebord :-)
Inden vi fik 386eren havde vi diverse 286 som den gamle havde med hjem fra firmaet i weekenden. Det var fandenme tider :-)
Men jeg har desværre aldrig haft en C64, A500 eller lign. Havde heller ingen konsoller. Den første konsol jeg havde var en PS1 - var true PC Master Race I mange år :-)
Dette svar blev ændret 5 år siden af Cancerman.
Og tilbage ontopic:
Så fik jeg samlet hele squaden og er klar til eventyr. :-)
Det kører rimelige godt omend jeg har nogle underlige stutters når jeg drøner rundt i Mako'en
Liiidt flere grafikindstilingee ville ha været rart.
Jeg husker frameraten blev reduceret mærkbart i 1eren på xbox når vejret blev dårligt og vejreffekterne blev aktiveret.
Tog chancen og købte spillet for 399 kr i Elgiganten.
Kan ret godt lide det indtil vidre men er du sindssyg det er en detaljeret verden og der er meget at lære om den på alle de der Codex sider. Jeg fatter ikke politik i virkeligheden og fatter det da slet ikke i spillet indtil vidre men mon ikke det kommer?
Hvornår begynder alle de svære valg man har hørt så meget om at dukke op? Jeg har været i Citadellet et par timer allerede
Så fik jeg smidt de første 18timer i spillet her i weekenden, og er rigtig godt underholdt. Man kan godt mærke på en del punkter at spillet er 14 år gammel, men historien og stemning er nice. Er godt nok spændt på springet fra ME1 til ME2
Er der rent gameplay-mæssigt et kvantespring fra 1'eren til 2'eren? Og fra 2'eren til 3'eren?
[postquote quote=16225]
Der skulle være et markant spring fra 1 til 2 har jeg hørt.
[postquote quote=16240]
Det er muligt, ved det ikke, men ved bare der er blevet brugt flest resourser på at opdatere ME1
[postquote quote=16258]
..hvilket vel egentlig giver mest mening, husker i hvert fald 1 som værende den mest "gumpetunge" vs hvad 2 og 3 stilede efter?
Er selv mest bekymret omkring MAKO med M&K! Var, for mig, en fornøjelse dengang - mens 99% hadede dens styring som pesten! :-)