Ved ikke om det har nogen interesse ud over for mig men vil bare lige dele min succes historie?
Onsdag den 9 Juni besluttede en kolega og jeg at vi skulle gøre noget da vægten var meget på den gale side af 100 KG, Måden vi ville gøre det på var at gå flere ture og spise sundere.
Nu 179 dage senere har jeg tabt mig 23 KG bare ved at Gå Ture og spise lidt sundere samt drikke mindre sodavand.
Er faktisk ret stolt over at det går den rigtige vej for har altid været tyk og vægten har altid bare gået opad men nu skal jeg sku nå mit mål, mangler kun 6 KG for at nå mit første mål som er 100 KG og mon ikke det sker tidligt næste år?
Super godt gået. Det er fedt når man tager sig og skal købe nyt tøj :)
Tillykke og håber du når alle dine mål og har fundet en løsning så du kan holde det på den lange bane
Fandt lige et billede fra December sidste år og så har jeg taget et idag der kan man virkelig se forskellen.
Sjovt nok har jeg ikke selv kunne se det før idag
https://imgur.com/a/gWhDpDT
Det sku godt gået. Tillykke med snart at nå dit mål.
Lyder til du også følger den måde jeg lever på. Får ikke dyrket den motion jeg burde, så forsøger som det mindste at gå nogle ture og så er jeg bevist om ikke bare at spise for at spise. Til frokost er det to stykker rugbrød og lidt salat. Kunne da godt spise mere, men det er der ikke brug for. Til aften spiser vi forskelligt og ikke kæmpe portioner.
Edit: og så drikker vi tit vand til måltiderne.
Sejt!
Jeg tabte selv 27kg i den første halvdel af 2019, og jeg holdt det året ud. I 2020 tog jeg det hele på igen... Den gode nyhed er, at jeg har holdt vægten i 2021. Den har været konsistent høj.;)
Jeg skal virkelig også igang igen.
[postquote quote=31928]
Jep Kæresten og jeg prøvede et motions center for et par år siden men det var ikke lige sagen så stoppede hurtigt igen.
Har altid elsket at gå ture men har aldrig tænkt på det som en måde at tabe sig på men må da sige at det virker?
[postquote quote=31931]
Takker kan også godt mærke at der mangler 23 KG på kroppen?
Virkelig godt gået - tillykke med det.
Det er fedt at gå - både hvis man gerne vil tænke over et eller andet eller omvendt tømme hovedet helt. Også godt til podcasts i øvrigt.
Jeg vil gerne igang med at løfte noget jern igen, men det er lidt noget bøvl og en tidsrøver, når man skal ned i et fitnesscenter. Når vi forhåbentlig flytter i hus til sommer, så er der en stor drøm om at etablere home gym, så tingene kan klares nemt og hurtigt derhjemme, når børnene er blevet puttet.
Prøv bogen "Anti-inflammatorisk kost" og drop de søde sager (også light produkter) og junk.
Det er gode solide og sunde råvarer i simple opskrifter der smager awesome.
Når man får mad der smager godt, men samtidig er sundt så bliver det hele meget nemmere. Slankekure er sjældent vedvarende, men at ændre sine mad- og motionsvaner, det hænger i højere grad ved.
Slik kan erstattes med nødder (pistachie, mandler og cashew fx), mørk chokolade (75%+) og lidt chips og popcorn.
Godt arbejde, held og lykke videre herfra.
[postquote quote=31943]
Det hele handler om kalorier! intet andet!
Nødder og Chips er noget af det mest kalorieholdige du kan finde! så det er måske ikke det bedste alternativ!
Men der er ikke nogen fødevare der er forbudte i min verden, det handler blot om at passe på den totale kalorie mængde!
#14 Nødder er pissesunde! Jeg spiste nødder hver dag, da jeg tabte mig. Det gælder bare om at være opmærksom på mængden, selvfølgelig. Hvilket du jo også er inde på.
Det er jeg med på :> Du lykkes dog sjældent med at blive ved med at servere kage i små portioner for en som har tendens til at mæske sig i netop det og andre sukkerholdige substanser.
Mange _hader_ slankekure fordi de føler (eller tror) de skal spise mad der ikke smager godt og derfor byder jeg ind med et glimrende alternativ, som ikke er en slankekur men en ændring af vaner.
Bevares, vi får da også et stykke kage og en sodavand her og der. Men, det er på et minimum og langt nemmere at holde det der, når man er vant til noget andet og ved at det er bedre for sit almene velbefindende.
Jeg har fået konstateret begyndende leddegigt i fingrene og kan love for, at det gjorde en forskel at ændre mine kostvaner, så meget at jeg nu kan knytte hænderne igen og hævelserne forsvandt ;>
* Edit * nå ja og så smed jeg 8 kilo og er hakket som Van Damme nu
Mega sejt.
Jeg gjorde det samme.
Men nu er kiloene ved at snige sig på igen, hvilket er pisse irriterende.
Men vægt følger min stress og overskuds kurve, jeg skal lige finde vejen til det rolige sind igen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.