Hvem skal betale for sofa med tis?

26/01/2022 kl. 17:21 #61
#58 Såeh, kastration og/eller sterilisation er en løsning? Mnjah, tjooh..hvorfor ikke De Unge har jo også været træls' de seneste knap 2 år. Godt urin er sterilt. Tænk sig hvis det også kunne smitte :-O
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
26/01/2022 kl. 21:51 #62
Det kan være den kan sælges til nogle liderlige mænd/kvinder med tis fetish, overskriften kunne lyde: Stilmøbel, gennemvædet af ungpige urin sælges, gennemtrængende grottelugt garanteret, 25.000.- Problemer med blæren ved voldsomt indtag af alkohol er vel almindeligt kendt, der er simpelthen ingen forbindelse mellem hjernen og blæren efter 30 bajere eller en flaske vodka. :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/01/2022 kl. 00:34 #63
#61 Jeg nægter simpelthen at tro på, du kan/kunne indtage 30 pilsnere og/eller 75cl(billig slave vodka) i sen 90'erne*. Uanset vudden' dit underliv var/er indrettet! *Sidst jeg tissede i andres sove aggregater. VENT!? ..diverse skabe, den Tredje køkkenskuffe, al fodtøj i en den FINE gang*! = Dem jeg husker eller er blevet påmindet om..med mere. Sikken et SVIN(ABE-bæst) man var... :-O *den var IKKE god!?? Hendes far var meget tæt på at kvæle lille, sølle Stultus'! En Præst! En søndag morgen :-O

Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
27/01/2022 kl. 22:23 #64
Efter at man har set hvad Spud gjorde i Trainspotting, er man ikke bange for en smule fuldemands tisseri. :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.