#58 Såeh, kastration og/eller sterilisation er en løsning? Mnjah, tjooh..hvorfor ikke De Unge har jo også været træls' de seneste knap 2 år.
Godt urin er sterilt. Tænk sig hvis det også kunne smitte :-O
Hvem skal betale for sofa med tis?
Det kan være den kan sælges til nogle liderlige mænd/kvinder med tis fetish, overskriften kunne lyde: Stilmøbel, gennemvædet af ungpige urin sælges, gennemtrængende grottelugt garanteret, 25.000.-
Problemer med blæren ved voldsomt indtag af alkohol er vel almindeligt kendt, der er simpelthen ingen forbindelse mellem hjernen og blæren efter 30 bajere eller en flaske vodka. :-)
#61 Jeg nægter simpelthen at tro på, du kan/kunne indtage 30 pilsnere og/eller 75cl(billig slave vodka) i sen 90'erne*. Uanset vudden' dit underliv var/er indrettet!
*Sidst jeg tissede i andres sove aggregater. VENT!?
..diverse skabe, den Tredje køkkenskuffe, al fodtøj i en den FINE gang*! = Dem jeg husker eller er blevet påmindet om..med mere. Sikken et SVIN(ABE-bæst) man var... :-O
*den var IKKE god!?? Hendes far var meget tæt på at kvæle lille, sølle Stultus'! En Præst! En søndag morgen :-O
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.
Efter at man har set hvad Spud gjorde i Trainspotting, er man ikke bange for en smule fuldemands tisseri. :-)