#17 Corona øl, mener du? :-P
Sveder du?
Jeg har lige siddet to timer i Bremen Teater og set Mark Le Fevre. Der var AC. DET VAR FANDME NOGLE DEJLIGE TO TIMER!!!!
I modsætning til vores gamle lejlighed på 3., som blev en bageovn på dage som disse, så er det lykkedes os at holde en behagelig temperatur her i hytten.:D Så jeg sveder primært, når jeg hopper et smut forbi vores home gym.
Jeg får spist diabetes inducerende mængder af is de her dage. Men det er det værd!
Den har været lidt led de sidste par dage. Glæder mig godt nok til vi flytter i det nye hus og får noget mere luft omkring os :-)
Skal til bryllup i morgen i 3 piece suit... Føj, det bliver en svedig omgang. :-(
Det er varmt og meget høj fugtighed. En dårlig mix her til aftens. :-(
Der er nogle der kloger sig på, at vi på den anden side af denne her hedebølge vil få et område med tordenskyer ind over landet med masser af regn.
JA TJAK!!!
Jeg er klar til tordenvejret rammer her omkring 4 eller 5 imorgen tidlig med regn. Det bliver skide godt!
Hear hear! Er fanget i en trykkoger pt. har taget ALT mit tøj af og er stadig klistret :-O
Torden og lynild udeblev her desværre. Lige nu er der så klamt i vejret at man kun kan rende rundt i shorts.
Tilgengæld var Fyn fyldt af Kornmod hører jeg.
Vejrudsigt siger regn og torden her fra kl. 16-19 - Jeg håber!!
Vi har fået en anelse regn her på vestegnen, men det batter ingenting. Godt nok er det overskyet, men det er så lummert og klistret at jeg har lyst til at tage permanent ophold under den kolde bruser.
Jeg skal i aften cykle fem kilometer den ene vej, være der en times tid og så køre tilbage igen. Jeg glæder mig faktisk ikke
Massere af regn og torden. Jeg er gennemblødt. Dagen er reddet!
Har overlevet de 36 grader her i Aarhus. Har kørt strategien med at holde alle vinduer lukket og gardiner for siden tidligt i morges, og det er sådan set gået meget godt. Har fået drukket 2 liter Harboe Exotic Nul Sukker samt en del vand. Så længe min lille ventilator kører begynder jeg ikke at svede. Vil tro temperaturen lige så stille begynder at gå ned af om lidt.
Da temperaturen udenfor var på de 36 var jeg lige ude i et minuts tid for at tjekke forskellen, og det var som at gå ind i en mur af hede.
Andre Rushere som har overlevet? Hvor varmt blev det?
Bor også i Aarhus, og de 36 grader føltes vanvittigt. Havde fandme aldrig troet, at jeg skulle opleve den slags varme herhjemme i lille kølige Danmark med regnfyldte somre. Skulle heldigvis lige supercharge Teslaen, så havde en god undskyldning for bare at sidde i aircon for fuld hammer. Overvejer at gøre det igen lige nu med de nuværende 32 grader.