Jamen altså, sikke en måde at starte weekenden på. Min Rushers-epeen er nu på 3000. Lagt sammen med de præcis 27.000, jeg nåede på Daily Rush (R.I.P.), så giver det dejligt runde 30.000 som rusher. AHHHH!
#1 & #2 Tænk, at et så kort indlæg kan være så svært at læse.;) Jeg skriver tydeligt, at min Rushers-epeen er på 3k, så jeg har ikke sagt noget om, at jeg har 30k herinde. Men jeg var rusher på DR, og jeg er rusher herinde. Derfor har jeg 30k som rusher. Læs og forstå, Negative Nancys!:D
Der er en noget mere rå atomsfære her end på det gamle DR. Dengang var der props og fejring når man nåede høje post counts. Her straffes man med en gang tøranal hvis man stikker næsen for langt frem.
Jeg kan godt se, den joke sætning fungerer bedre når man siger den højlydt. Prøv og sig sætningen, men sig "drilling" på dansk-engelsk.
Anyway.. moving on.
Tillykke på en eller anden måde?
#8 Der var nu heller ikke mangel på tøranal på DR.:D
#9 Vi nærmer os december. Jeg kunne sagtens forstå dit The Julekalender danglish.;) Men så gjorde jeg det, at jeg twistede den og lavede min egen joke.:)
Jeg ruller rundt.
Det var fyraften og det var ikke Sultus der skrev, så havde lagt fortolkning på hylden. My bad. Jeg tager en ekstra Rom toddy som straf (forkølet.. nej, for real)
hold kæft det er vildt
eller.. det ved jeg ikke, men tillykke!
Jeg kan slet ikke huske hvad jeg havde på dailyrush :(
jeg synes aktiviteten herinde er en del mindre, så jeg får skrevet så meget