Ja, ingen tvivl om at aktiviteten er lavere end den var på DR. Her kommer folk jo kun for foraet, men på DR kom nogle også for at læse nyheder og driblede så lige forbi foraet... og så går der jo bare altid nogle brugere tabt når man skal forsøge at få folk med over på en ny hjemmeside.
Når det så er sagt synes jeg faktisk det er imponerende overhovedet at få stablet et forum på benene hvor en del aktive brugere rent faktisk er hoppet med over.
Ding, ding, ding! 3k OG 30k!
[quote quote=49400]Her kommer folk jo kun for foraet, men på DR kom nogle også for at læse nyheder og driblede så lige forbi foraet[/quote]
I kan bare gå i gang med at skrive nogle nyheder :D
Wow, gz :D
https://ibb.co/5G5ktKX
Må indrømme det var slet slet ikke det jeg troede tråden ville handle om da jeg klikkede.
Troede ville være en om Hector Salamanca..
Jeg er lidt skuffet..
Dette svar blev ændret 3 år siden af Canis_lupus.
Jeg synes ellers at jeg er rimelig aktiv herinde, men der er alligevel et godt stykke op til 3k. Tillykke med det!
Hvis nu, man spørger pænt...? Kunne denne tråd ikke blive til en Ding, ding, dingeling tråd for alle?
Altså som i; en hvor vi alle har opnået noget mht. E-Peen og/eller lign.
What say you #OP & MODs?
^HAR INTET(99%) - at gøre med min STEAM bliven myndig her i december.
Noone gives a flying f*** du var bare en sølle nub på det rigtige DR. :P Og det her har intet med jans site at gøre ud over kopiering af layoutet
[postquote quote=49757]
Ro på. Du kan godt snakke pænt alligevel.
Og hvis du mener designet af sitet er forkert, så kom med et forslag til ændring.
Congrats.
Tror det er paa tide jeg giver rushers.dk lid mere af min tid. Har savnet den gamle DR debat.