#7 :P
RIP Irma - minde tråd
#18 -
Klart det supermarked med mest sjæl. De andre har jo intet.Say what, Irma er et storbyfænomen - det har pr. definition ingen sjæl. En hvilken som helst Dagligbrugsen som kæmper for sin eksistens i en hvilkensomhelst bovskudt landsby har mere sjæl end samtlige Irmaer... Også selv om man bliver betjent af børn, for man ved at ungen er Berit og Krestens barnebarn
[postquote quote=52160]
Stemmer du Danmarksdemokraterne?
[quote quote=52179]Storbyer har ingen sjæl[/quote]
Storbyer har da lige så mneget sjæl som din udbrændte skovmark ude vest på.
"25: Hvad er det for nogle almene boliger du mener bliver revet ned, som ingen reagerer på?
Og hvorfor må folk ikke brokke sig over Irma lukker, men de må godt brokke sig over en brugs i Brovst eller sådan noget, lukker. Det er vel den samme lokalfølelse?
Storbyer har da lige så mneget sjæl som din udbrændte skovmark ude vest på. “25: Hvad er det for nogle almene boliger du mener bliver revet ned, som ingen reagerer på? Og hvorfor må folk ikke brokke sig over Irma lukker, men de må godt brokke sig over en brugs i Brovst eller sådan noget, lukker. Det er vel den samme lokalfølelse?Næ...
[postquote quote=52185]
Så fordi man ikke bor på en eller vindblæst mark ude vest på, så kan man ikke have lokalfølelse, lige meget hvor i landet man er?
[postquote quote=52199]
Jeg ved du tror du joker, men det er da dummeste jeg længe har hørt.
Nå, moving on. Jeg er sur over Føtex levering stoppede, Coop Mad også stopper, så Nemlig kun er tilbage på markedet.
Irma…? - næ Schou-epa, det var værd at handle i, 5 poularder for en hund;-)
Lad falde hvad der ikke kan stå...
Irma lukker vel fordi økonomien ikke hænger sammen.
Og de som hulker over at den lukker har jo ikke jo i bund og grund ikke været gode kunder nok...
Hvor var mindetråden for Aldi??