Sådan er vi så forskellige - når Ozzy's musik har hjulpet mig igennem de mørkeste perioder i mit liv, så bliver jeg ked af det når han ikke er her mere - ligesom de tusindvis af fans verden over som har haft det på samme måde med Black Sabbath/Ozzy og heavy-metal generelt.
Det er ikke sådan jeg ligger i fosterstilling og græder, men han og musikken har betydet mere for mig end 90% af de bekendtskaber jeg har haft.
Når James, Lars og Kirk engang ikke er her mere, så ligger jeg nok på langs da jeg har mødt dem, hørt Metallica siden jeg var 6 år gammel og med 24 koncerter (snart 26) i bagagen.
RIP-tråden
Shit, den ramte alligevel, ikke totalt uventet, havde egentlig ikke regnet med han holdte så længe, men damn jeg har hørt ham i mange år.
Kan huske jeg så Ozzy på Roskilde i 2005 og allerede den gang tænkte jeg han var ved at dø?
Dog var koncerten ret fed!
RIP Ozzy
Vildt hvad han gjorde for musikken. RIP
https://www.tmz.com/2025/07/24/hulk-hogan-dead/
Damn.. Det var jo den store WWE helt fra de helt unge dage med Asbjørn Riis i studiet der kommenterede på en ubehagelig type.. Han så nu også noget slidt ud de senere år, tænker så mange år på alle typer præstationsfremmende midler, nok også har gjort sit for at tage lidt år på toppen.
Shit, der er gang i den i landet med barndomshelte.
Hulk var en favorit på TV3 i gamle dage i morgentv i weekenden, når jeg var på besøg hos andre.
Desværre var han vist helt til rotterne, og til sidst hoppede han på MAGA-toget.
Ej, nu stopper det. 😢
Hvem bliver den næste? Bruce, Arnold, Sylvester? Mick Jagger eller Steve Tyler?
Så har hulken sku lavet sit sidste Bodyslam
Så har han udleveret sit sidste fagforeningsmedlem til chefen.
Hulk Hogan var blevet pænt hjernevasket de sidste par år. Synd.
Hulk Hogan var blevet pænt hjernevasket de sidste par år. Synd.
Der findes vel næppe noget mere amerikansk end Hulk Hogan.
Jeg har aldrig været stor fan, men ikonisk, det var han.
WWF var sgu fedt at se som barn i 80’erne.