Peter Lund Madsen er død, 65 år gammel: https://nyheder.tv2.dk/live/kort-nyt/peter-lund-madsen-er-doed?entry=f36bed61-680d-4641-9f65-ff1dae12979d
Hvil i fred.
Dette svar blev ændret 11 måneder siden af HolgerDK.
RIP Peter Lund Madsen
Jeg var inden og se ham sidste år igen, i Vejle. Han var faktisk til at give information videre. Har også set ham et par andre gange ,altid, var han den gode person til at lære fra sig. Sgu trist. Hvil i fred.
Dette svar blev ændret 11 måneder siden af NightBreaker.
Danmark måtte desværre tirsdag aften sige farvel til Morten Arnfred som blev 80 år gammel.
For dem af jer der er fra 80'erne vil især kunne huske Mig og Charly med blandt andet Allan Olsen som roden fra København fra forsøger at stjæle en knallert og ender med at danne et venskab med Steffen og man følger så de to gennem godt og ondt. Fantastisk film fra mit fødeår og en film jeg har set MANGE gange gennem tiden
shit hvor jeg hader når denne tråd er bumpet i vejret herinde.
Instant dårlig humør.
Denne gang heldigvis en der har levet livet... og et langt et af slagsen.
[postquote quote=77737]
Trist. Men vil sgu være glad hvis jeg kan ramme 85+
Tænker hvis vi bruger AI udviklingen indefor sundhedsudvikling så kan var indefor de næste 20-25 år ramme en god gns alder
Dette svar blev ændret 10 måneder siden af Schalde.
#236 Det kommer jo ikke almindelige borgere til gode. Teknologien er der allerede, men det er for lukrativt at holde folk syge . . . Navntligt i Mettes Danmark . . .
[postquote quote=77782]
Vil gerne vide hvad det er for en teknologi? Men ja giver dig ret i dit udsagn på nuværende tidspunkt har vi nok gode teknologier der kan noget vildt med at forlænge livet