Jeg var i samme dilemma som dig og prøvede samme modeller
Jeg endte med en Tesla Model Y og har ikke fortrudt! Det eneste jeg fortryder er den blev købt inden prisnedsættelse ?
Dog syntes jeg ikke brugt priserne er retvisende på Tesla, jeg havde klart købt en ny! Samt kommer der ofte nye lager biler hvor der er yderlig besparelse
Jeg kan give et henvisnings link der giver 7500kr i rabat hvis det var noget
Ny (brugt) bil - hit me!
Har været her længe og på det gamle DR ? Har ikke haft brugt det nye rigtig, kun været med på en kigger ?
Jeg har lige booket en prøvetur i en Cubra Born… Nogle ejere herinde eller som har prøvet og fravalgt grundet…?
#43 Jeg bookede en prøvetur til cupra born for halvandet år siden, men da jeg satte mig ind i bilen konstaterede jeg at den var så grim at det ville være spild af tid at prøve den. Den ligner noget som en 12 årig gamer har designet, selve cupra logoet ligner noget som er inspireret af Razers logo. Lygterne, fælgende og bagendes udformning gør at den ligner en forvokset gamerpc, men det er jo en smagssag.
Dette svar blev ændret 2 år siden af ByteBandit.
Jah, den er nødvendigvis ikke køn, men tænker at pris, udstyr og km over 500 tiltaler. Ville da ønske at man havde flere penge at putte i bil og måske få en Mustang eller Audi. Tænker faktisk at der er en del af de her elbiler, der er faldet noget uheldig ud.
[postquote quote=58010]
Så jeg skal bare købe en Tesla? ÆV os'da! Min gamle Avensis(2011 og nærmer sig de 300K) DIESEL-hakker er lige gået gennem Syn :-P
[quote quote=58239]Så jeg skal bare købe en Tesla? ÆV os’da! Min gamle Avensis(2011 og nærmer sig de 300K) DIESEL-hakker er lige gået gennem Syn[/quote]
Kommer an på hvad du skal bruge den til ;-)
Min nye dieselhakker kommer om en måneds tid - det der med at sætte en 2,5t trailer på en elbil, det holder bare ikke endnu :-)
EDIT: 2600Kg var med to stygge/semi-tunge hovdyr i trailer..lovligt eller ej...hun klarede det!
[postquote quote=58245]
https://shop.tesla.com/da_dk/product/anh_ngertr_k-til-model-y
Jeg har købt en Ioniq 5 her i foråret, og den har jeg været glad for - ikke oplevet problemer overhovedet, og så er komforten rigtig høj. Man mærker ikke ujævnheder og den er meget støjsvag.
Ellers har jeg en gammel Mazda 5 fra 2008 nysynet til salg billig. Hvis du slår til nu får du nogle CD'er med i købet gratis ;)