Butikstyveri ved scanselv

20/11/2024 kl. 10:11 #21
#14 #15 Det kommer an på butikken. Jeg kender nogle butikker, hvor jeg har handlet virkelig meget, og hvor jeg aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig nogensinde har set et eneste menneske blive udtaget til kontrol. Aldrig. En travl butik, som faktisk indtil for nyligt ikke engang havde en låge ved udgangen til scan-selv. Altså man skulle ikke engang scanne sin kvittering. Man kunne bare gå ud. I en anden butik ikke så langt derfra er jeg selv blevet udtaget til kontrol med app.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2024 kl. 09:29 #22
#18 Yes. Jeg bruger det flere gange om ugen, uge efter uge og har aldrig lavet en fejl. I am actually that perfect. I artiklen fortæller 'ofrene' endda selv at de begge troede den anden havde scannet den pakke smør. De begik selv fejlen. Der var ikke fejl i systemet. Så igen: hvis man ikke kan finde ud af det, så lad dog vær med at bruge det. Hvor svært ka det lige være at scanne en vare rigtigt inden den kommer i posen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2024 kl. 11:58 #23
#21 Jeg kan slet ikke beskrive, hvor vanvittigt, jeg synes, det er, at du mener, at mennesker aldrig må begå en eneste fejl.? Hvis butikkerne nogensinde scanner en vare ind til en forkert pris, så bør de straks lukke butikken. De skal jo ikke drive en butik, hvis de ikke kan finde ud af det... Du har i øvrigt skrevet "ka" i stedet for "kan". Hvor svært kan det være at skrive ordene rigtigt? Hvis du ikke kan finde ud af det, så bør du nok stoppe med at skrive på internettet.?‍♂️
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
21/11/2024 kl. 14:15 #24
#22 Ej pis. Der tabte jeg lige alt på gulvet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2024 kl. 14:45 #25
Jeg snyder kun mig selv når jeg scanner selv, håbløse apps der scanner dobbelt uden man ser det ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
GL & HF
21/11/2024 kl. 19:39 #26
#24 ret sikker på det er tyveri i Tenet universet
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/11/2024 kl. 19:58 #27
#25 Ja jeg må heller melde mig selv! ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
GL & HF
22/11/2024 kl. 12:14 #28
Synes ikke mange forholder sig til den her. Er det kun mig og #16 som synes det giver mening? Og så næsten det vigtigste : Hvis butikkerne vil køre sag mod kunderne for en pakke smør, så må kunderne også kunne køre sag på butikken, når man ikke får den rette pris på produktet. I dag får man jo ikke en gang et ‘undskyld’, men mere et surt blik fordi man er så træls at sige noget.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/11/2024 kl. 12:26 #29
[quote quote=71606]Og så næsten det vigtigste : Hvis butikkerne vil køre sag mod kunderne for en pakke smør, så må kunderne også kunne køre sag på butikken, når man ikke får den rette pris på produktet. I dag får man jo ikke en gang et ‘undskyld’, men mere et surt blik fordi man er så træls at sige noget.[/quote] Det kommer an på butikken og hvordan du opfører dig. De gange jeg spotter det, er jeg venlig og imødekommende for en løsning. Og som regel oplever jeg kun at butikken er flink og venlig over for mig.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
22/11/2024 kl. 12:56 #30
#28 well, jeg synes jeg er ret neutral i situationen og bemærker der 9 ud af 10 gange ikke kommer et 'undskyld' som jeg mener er berettiget i situationen. Måske fordi de børn der sidder i kassen ikke forstå at de ikke skal sige undskyld personligt, men på butikkens vegne. Anyways, jeg snakkede faktisk om det juridiske. Hvis en butik kan lave en straffesag over for en kunde som ikke betale det som de skal, skulle man så ikke som kunde kunne gøre det samme over for en butik som opkræver mere end den annoncerede pris?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.