#38 Dejligt at hun er glad 😀
Jep, det er offentligt, så du skal ikke lægge det ud her - send det til folk i en PM i stedet 🙂
Hjælp mit barn bliver mobbet
Åårrhh 🤗🤗🤗
Dejligt! Så mangler hun bare at vejrguderne også sender noget sne, så hun rigtig kan udnytte en! :D
hold kæft hvor er det fedt at se rushere hjælpe hinanden på den måde
Hun er så super glad. Jeg kan slet ikke beskrive hvor taknemmelige vi er. Hun er så lykkelig og snakker ikke om andet, og nu er det selvfølgeligt blevet lunt så nu er hun utilfreds over hun ikke kan bruge den selvom hun ville komme til at svede som i en sauna.
Men vi er så glade og taknemmelige. Ord kan slet slet ikke beskrive det. Som sagt skrev jeg kun herinde af frustrationer over hvad man skulle gøre i vores situation, havde aldrig regnet, eller overhoved forventet, støtte som dette.
#38 Vi bor i en lille by hvor de fleste kender hinanden.
@TheMike - Grunden til at jeg spørger, er fordi - hvis det er sådan et indspist middelklasse landsbysamfund, hvor de fleste måske falder ind en ud af ret få slægter… og i stikker ud fordi i enten er fattige, lever anderledes, bor ringere, måske er tilflyttere oveni…. eller en kombination deraf …
Så synes jeg i skal se at få jeres datter flyttet til en anden skole i en fart.
For det stopper aldrig, og det er et produkt af at forældrene sidder og snakker om jer hjemme i stuen.
Jeg har selv både set og følt det…
Vi var nemlig fattige, sådan rigtig, og skilte os ud fra middelklasse normen i den lokale landsby hvor skolen var… og det var ikke pisse sjovt og det gik hårdt ud over min lillesøster.
[postquote quote=79947]
Det er eddermanme et billede der går lige i mit Grinch hjerte.
[postquote quote=79947]
Dejligt at hun er glad og fik sin bamse retur :)
#50+#51
Jeg har faktisk grublet lidt over det, og jeg aner ikke hvad jeg skal svare dig :) Jeg tror ikke helt jeg ser livet på samme måde som dig gennem klasser og de ting. Jeg tror, at det er et meget normalt område jeg bor i?
Igen, tusind tak til jer alle for at have hjulpet. Jeg kan slet ikke sige det nok.
Så dejligt at se. @TheMike :D
Hej alle,
Undskyld jeg har været lidt fraværende. Har haft masser at se til under julen osv. :)
Jeg håber i alle har haft en god jul og fantastisk nytår.
Jeg ville supplere med, at det lader til at det med klipperiet er stoppet, så der er heldigvis ikke sket mere.
Vi ved ikke hvem det er, men det er også ligemeget, for grunden kan have været hvadsomhelst.
Men vi kom alle godt ind i det nye år, og håber alle jer også er det :)
Tak for update, godt at høre.