[quote quote=81794]Jeg bliver nødt til at tale overordnet og gennem abstraktion, fordi så jeg er ikke skoven. Det er min præmis – hvis i er uenige – så er der ikke noget at diskutere.[/quote]
Du har stadig ingen kilder for at Gen Z ikke danser.
Den nye generation er... kedelig?
#80 Jeg nægter at give dig en statisik - dels fordi jeg ikke har det. Men også selvom jeg havde solide kilder såsom PET og rapport fra Styrelsen - så var de ikke tilfredstillende nok.
Jeg kan tilgængeld lave krydsundersøgelser - men det vil ikke tilfredstille dig heller.
Derfor lavede jeg koblingen til Gud. Hvis denne kobling ikke passer - så er du bare sur på mig - og jeg ved ikke hvorfor.
Dette svar blev ændret 5 måneder siden af Slettet bruger.
[quote quote=81799]Jeg kan tilgængeld lave krydsundersøgelser – men det vil ikke tilfredstille dig heller.[/quote]
Som #75 siger:
[blockquote]Lad os sige du havde fundet et studie der havde rundsendt et spørgeskema til alle gymnasie elever i 2000, og fulgt op med et hvert 5 år siden, og du kunne se udviklingen gå i retning af at folk svarede at de dansede mindre, så havde der jo ikke været nogen der havde stillet spørgsmålstegn ved det.[/blockquote]
Sæt i gang.
Du glemte mit spørgsmål i #76:
[quote quote=81792]Er der kun én Gud?[/quote]
[postquote quote=81793]
Jeg ved ikke hvad Knekker har sagt om mig eller hvad det du bilder mig ind.
Men at du beskytter "systemet" fordi jeg skaber "splid" - det er ligepræcis hvad PET advarer imod i deres rapport(bemærk - jeg fremhæver "systemet" ikke en person).
Lukkede rum hvor folk skal være det samme. Om de er incels, islamister eller ekstremistiske gamere. Du tager det som at jeg går ind på Jehoves forum og siger "Gud findes ikke fordi jeg så ham ikke på Strøget".
Det giver fuldstænding mening hvorfor du er så meget i forsvar. Problemet er bare, at dette system dør ud og ikke kan beholde nye som gamle medlemmer.
[quote quote=81792]Er der kun én Gud?[/quote]
#84 Det kommer an på din religiøse overbevisning. Er du hindu?
[postquote quote=81807]
Du vil bare ikke svare på noget som helst du bliver spurgt om. Interessant.
Jeg spørger dig. Og her skal du svare .
"Er der kun én Gud?"
[quote quote=81810]Findes Gud? Hvis man spørger mig – så er svaret ja – men i hovedet på folk (fænomenologi). Det er typisk filosoffer, teologer, antropologer og psykologer. At et fænomen eksisterer i hovedet på folk.[/quote]
[quote quote=81784]Findes Gud? Hvis man spørger mig – så er svaret ja – men i hovedet på folk (fænomenologi). Det er typisk filosoffer, teologer, antropologer og psykologer. At et fænomen eksisterer i hovedet på folk.[/quote]
"Er der kun én Gud"
Imponerende du slet ikke vil svare. Du siger Ja. Hvilken Gud er det der findes, i følge dig
Og du har stadig ikke noget grundlag for at sige at manglende dans fører til noget forkert. Du har slet ikke noget grundlag for at sige at folk ikke danser.
Du er en kæmpe troll og jeg bliver ved med at hoppe ned i din trolling. SÅ!. Det slutter her :)
Hav en god aften, jeg leger ikke med dig mere.
De andre må vudere om jeg troller.
Jeg ved oprigtig ikke hvad du fisker efter. Hvis du har taget mit eksemple forkert - kan jeg omformulere og beklage. Håber det hjælper - fordi, du har været sur på mig igen - helt uden årsag.
Det hedder videnskabsteori - det er et godt eksemple(jeg har fjernet dig fra mit eksemple):
Findes Gud? Hvis man spørger MIG – så er svaret nej – fordi der ikke findes et billede af ham (positivisme). Det er typisk matematikere, fysikere, biologer osv. Enten findes noget, eller også gør det ikke. Det skal kunne sættes ind i et Excel-ark.
Findes Gud? Hvis man spørger MIG – så er svaret ja – men i hovedet på folk (fænomenologi). Det er typisk filosoffer, teologer, antropologer og psykologer. At et fænomen eksisterer i hovedet på folk.
Er der en 3. part som er venlig og give en vurdering af hvorfor dette eskalerer(det var årsagen til jeg smuttede til at starte med)? Lidt feedback til gavn for alle - så kan jeg vurdere om jeg er blevet for gammel til det her(igen).
[quote quote=81758]Jeg lader tråden gå nu.[/quote]
And that was a big, fat lie.:(
Jeg ved ærligt talt ikke, om du troller eller mener det seriøst. Den måde du debatterer på er meget svær at følge. Du bevæger dig hurtigt fra det ene til det andet, og flere af dine paralleller og eksempler virker uklare og hænger ikke rigtigt sammen.
For mig kan det godt fremstå, som om målet mere er at provokere og skabe frustration end at have en reel og sammenhængende debat. Alternativt kan det være, at din stil er så abstrakt og “filosofisk”, at det bliver unødigt besværligt for andre i tråden at følge med i.
Jeg stemmer 50% troll - 50 % misforstået debattør.
Ah ok måske 75/25 :)
Og det bliver så det eneste indlæg du ser fra mig i denne tråd.