Hejsa Alle
Vil bare ønske alle en rigtig god sommer.
:D
God sommer
Tak og i lige måde, jeg har lige fået sommerferie i dag, vejret ser lovende ud den næste uge, så det skal nydes.
Jeg tog gennem vejarbejde-helvedet til Sydtyskland. Det var hårdt, men ungerne morer sig og øllet er både koldt og godt.
Guten sommer zu alle!
Lige over. Det ligner den næste uges tid ser fin ud, så vi starter med at tage til strandfest i morgen på Amager Strand. Dakke dakke og kolde bajere, selvom de koster 55 kr dåsen
Ferie og godt vejr. Så skal der spilles Space Marine 2.
God sommer skal også lyde herfra.
Tilbringer lidt tid i Normandiet. Synes virkelig det er en speciel følelse at være lige midt i det område, der var med til at afslutte anden verdens krig. Meget tankevækkende og ærgeligt, at vi desværre ikke er nået længere i vores forhold mennekser og lande i mellem. Ved det bliver en stor oplevelse at besøge nogle af de store kirkegårde her de næste dage. Især at vise det til mine nu voksne børn, der stadig er tidligt i livet.
Tror alle unge mennesker skulle besøge dette eller andre steder, hvor store slag eller anden menneskelig tragidie har fundet sted. Det burde give stof til eftertanke.
#0 Tak og i ligemåde, god sommer til alle! ;)
#6 Tilbragte 1 år med arbejde i Normandiet tilbage i 2021, kan sagtens følge dit synspunkt og tanker, og ja er stedet hvor Europas befrielse startede. Det er nok også et af de mest historiske steder jeg nogensinde har været, området er intenst og spækket med steder, lokationer, museer med mere ;) Du har nok en plan, men sig til hvis jeg skal smide et par tips.
Gooood sommer. Hvis varmen holder, så er man jo tvunget til at blive indenfor og game.😅