#7 @kenkari amen! og det gælder så åbenbart også for mænd ?
#18 @ghidora enig, det starter sku med hvor mange kalorier man hælder ind per dag. Step 1: bring balance i regnskabet før alt andet.
Tyk af corona
Jeg foreslår at vi finder et fitness spil og så konkurer i highscores
Tror jeg ligger på nogenlunde det samme.
Men der er nu heller ikke meget der har ændret sig for mig hvad angår at komme op og afsted om morgen.
Jeg tabte mig 10 kilo op til Corona. Nu har jeg taget 11 på....Men efter at været geåt HELT i stå November og December, er jeg nu kommet igang med det gåture og trænings hold igen. Har også præsteret i 14 dage nu at holde mig fra sukker. Regner med at det næste halve år bliver sukker frit. Så må jeg håbe jeg kan få det vendt igen. (uden at vende igen igen igen :-P)
Jeg har tabt mig 25kg.
jeg gik så i stå da der kom extra nedlukning igen i Januar, og ligger stadig på samme vægt. Nok lige den extra portion engang i mellem, eller måske et glas rødvin eller 2 til maden.
Nu har jeg hanket op, og det ser ud til jeg er på vej længere ned igen.
Ejer ikke en badevægt - men alle mine skjorter er krøbet det sidste års tid.
Hvilket vaskepulver bruger I andre? :D
[postquote quote=10582]
Det er bomuld, ik' = På ingen måde din skyld :-)
Jeg ejer heller ikke en vægt... syntes heller ikke et tal skal bestemme hvordan jeg har det ;)
Hvis man nu tager 1 kg muskler på, skal man så også være ked af det? ;)
Nææææ når jeg kan mærke bukserne strammer, så skal der ske noget!
Jeg var også tyk før Corona??
Jeg har besluttet mig for at prøve at gøre noget ved det nu og Har købt en Smoothie blender så skal til at prøve lidt spændene blandinger?
Er også begyndt at gå lidt længere ture, skal op på minimum 5 KM om dagen.
De sidste par dage er jeg begyndt at gå lidt hurtigere for tempoet indtil nu har ikke været ret hurtigt.
Jeg er oppe at kunne klare 5 KM på 30 minutter nu ved ikke om det er særlig hurtigt?
Smid gerne en Opskrift hvis i kender en på en god Smoothie med eller uden grøntsager for vil smage det hele?
Bacon, magarine, cheddar ❤️
Lyder ikke helt sundt:D
Jeg er blevet totalt tyk. Kan ikke være i min vinterjakke nærmest. Det er bare ikke i orden.
Jeg har tabt mig omkring 5kg siden corona startede.
Jeg har ikke været i fitness center siden, så har tabt en frygtelig masse muskelmasse som nok er erstattet af fedt.
Derudover spiser jeg rugbrød til frokost derhjemme frem for buffeten på arbejde.