Jeg ligger med influenza - en alvorlig gang man flu - her i den begyndende varme. Feber og varme hænger bare rigtigt sløjt sammen!! Hold nu kæft, hvor er det dog irriterende. Endelig kommer det flotte vejr og så ligger jeg her som en slatten taberagurk med køkkenrulle i næseborene. Udover det har jeg skrevet over tinder med en megasød og pæn, svensk pige, som selvfølgelig bare matchede med mig ved et tilfælde, fordi tinder nogle gange ikke forstår den afstand, man har indstillet den til. Ikke nok med at hun både bor og arbejder i Sverige, så kan hun heller ikke tåle kat (jeg har en kat). Hvorfor, Univers? Hvorfor skal du tisse på min spirituelle lasagne (jeg forsøger at skære ned på sukkeret)....???
Jeg har brug for nogle opturshistorier fra jeres hverdag. Har I opnået nogle syge gaming trophies? Bagt en led kage? Modtaget to pizzaer, selvom kun én var blevet bestilt? Fået en håndtrold af en brandflot kollega? Kom med det!
#0: Har du fået tjekket at det ikke er Corona? Da jeg fik Corona var det bare som en meget lang influenza på 2 uger. Feber og træthed men ikke noget andet som hoste eller tabte sanser.
Noget tyder på jeg skal være far til nr 2, foretaget 3 test og alle positive.. YIKES. Disclaimer, vi holder det for os selv før vi er lidt længere fremme, så ikke sladre til nogen.
Og så er jeg på en omvendt fedekur.. 14 kg på 7 uger *puff*
[postquote quote=17473]
Det var for langt til det her forum, så det måtte jeg jo ændre på :)
Anywayyyyyys...
@Tåpik:
Skal vi ringe efter en bedemand med det samme? :)
#1, haha, lækkert! :D Husk at købe mistelten.
#2, jeg falder ikke for den, Bams!
#3, nej, det er jeg ikke sikker på. Er ikke blevet testet. Man rådes til at blive indendørs, isoleret, mens det står på, hvis ellers man er relativt ung og frisk (og ikke oplever de alvorlige symptomer). Jeg har dog en gedigen forkølelse, og ingen steder på nettet kan jeg læse mig til, at ligge dét skulle være et kendt symptom på Corona.
#4, så for pokker..! Tillykke! Og flot resultat med kuren! Hvordan bar du dig ad?
#9, vent lige. Jeg har lige bestilt en relativt stor pizza. Skal lige vurdere dens effekt.
Update: okay, den virker.
Både min kone og min søn er ramte af noget fornølelse pt. Så jeg venter bare på, at det bliver min og min datters tur. Og jeg har i forvejen kørt 4 omgange forkølelse/influenza/man flu siden marts. Normalt bliver jeg ramt en enkelt gang på en sæson. 2 gange hvis det går vildt for sig. Så det har været et noller forår på den front.:(