#39 Jamen sagde Du ikke influenza? Siden hvornår har Man-flu lukket ned for smagsløgene?
PCR-tid?
Man flu i varmen - BUT WHY
[postquote quote=17628]
Næ. Når jeg får influenza, er det som regel i hyggeligt selskab med en gedigen forkølelse og den stjæler alt, der hedder smags- og lugtesans. Det har jeg prøvet mange gange før.
[postquote quote=17704]
Heldigvis kender du mig meget bedre, end jeg kender mig selv. Pyha!
[postquote quote=17705]
Det ved jeg. Som jeg skriver, er forkølelse bare ikke et kendt symptom ifm. Corona. Og nu er jeg alligevel blevet rask igen. Desuden blev jeg testet 6-7 dage før, sygdommen ramte mig. Hvis jeg havde haft Corona, havde det fremgået af testen.
#45 Nu ved jeg godt det skulle være en feel good tråd men; Jeg har lige haft Corona og mine symptomer var, hvad jeg normalt vil forbinde med en forkølelse. Snotnæse, hovedpine og lidt ømhed i 4-5 dage og ellers ikke noget. Jeg begyndte at kunne mærke noget ca. 2-3 dage efter positiv test. Blev testet løbende da vi havde nær kontakt i huset, så der har ikke været før end det.
Jeg siger ikke at du har det, men intet du skriver udelukker det ud fra hvad jeg lige har oplevet... Hvis du har haft det, vil du teste positiv i min. 3 måneder efter, så hvis du skal bruge et Coronapas kommer du til at finde ud af det anyway. Men så venter der min. 7 dages isolation når du har et friskt positivt svar.
[postquote quote=17801]
I know, I know.....iiihh, nu har jeg sikkert Corona og gul feber og malaria og skørbug.....suk...og det her skulle være en herlighedstråd....???