#20 lol :)
Jeg kører med hjelm, når jeg er på raceren. Når jeg afleverer de små i børnehaven, så er det uden hjelm. Jeg tager flere kalkulerede risici i livet. Jeg kører nogen gange for lidt for stærkt på motorvejen. Jeg tygger ikke min mad helt igennem. Jeg drikker mælk. Jeg skal springe faldskærm d. 4 juli. Jeg genbruger mundbind. Listen er skrækkelig lang. Hvorfor er det man ikke altid træffer de valg, der er de mest fornuftige? Eller er de? (plottwist)
Hjelm har alle dage været en god ide
#20 True dat.
#22 Hele livet er en kalkuleret risiko :-)
Jeg cykler nærmest aldrig, så er ikke noget godt eksempel. Men når jeg gør, så tager jeg altid hjelm på - jeg kan regne ud hvad risikoen er for, at jeg selv kvajer mig. Men den store ubekendte, der er de andre i trafikken... Den vil jeg ikke gå an på.
Det er det samme når jeg står på ski. Har stået tusindvis af km - og ikke bare sådan lidt hygge på de blå pister (er gammel skibums, så den har ikke fået for lidt gennem årene) og de eneste 3 gange hjelmen har været nødvendige har været pga andres kørsel.
OK, den 4 gang var min egen skyld, men det var fordi jeg røg på røven til afterski :-)
Jeg har 7,9,13 heller aldrig haft brug for mit lavineudstyr, men jeg tager alligevel aldrig ud uden.