Hjelm har alle dage været en god ide

09/06/2021 kl. 18:53 #21
#20 lol :) Jeg kører med hjelm, når jeg er på raceren. Når jeg afleverer de små i børnehaven, så er det uden hjelm. Jeg tager flere kalkulerede risici i livet. Jeg kører nogen gange for lidt for stærkt på motorvejen. Jeg tygger ikke min mad helt igennem. Jeg drikker mælk. Jeg skal springe faldskærm d. 4 juli. Jeg genbruger mundbind. Listen er skrækkelig lang. Hvorfor er det man ikke altid træffer de valg, der er de mest fornuftige? Eller er de? (plottwist)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/06/2021 kl. 21:00 #22
#20 True dat. #22 Hele livet er en kalkuleret risiko :-) Jeg cykler nærmest aldrig, så er ikke noget godt eksempel. Men når jeg gør, så tager jeg altid hjelm på - jeg kan regne ud hvad risikoen er for, at jeg selv kvajer mig. Men den store ubekendte, der er de andre i trafikken... Den vil jeg ikke gå an på. Det er det samme når jeg står på ski. Har stået tusindvis af km - og ikke bare sådan lidt hygge på de blå pister (er gammel skibums, så den har ikke fået for lidt gennem årene) og de eneste 3 gange hjelmen har været nødvendige har været pga andres kørsel. OK, den 4 gang var min egen skyld, men det var fordi jeg røg på røven til afterski :-) Jeg har 7,9,13 heller aldrig haft brug for mit lavineudstyr, men jeg tager alligevel aldrig ud uden.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/06/2021 kl. 14:56 #23
Fin reklame, men nej tak til lovgivning. Pt. bruger jeg cykelhjelm, når jeg vælter rundt på min MTB i skoven, men ellers ikke i det daglige. #6 Rygning, druk, indtag af junkfood og slik osv. er nok heller ikke helt gratis for samfundet. Skal de ting også forbydes?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
11/06/2021 kl. 16:33 #24
#24 Det er heller ikke gratis for samfundet at blive født. Derfor vil jeg stifte partiet Dommedag nu! for at gøre op med alle disse retoriske glidebaner og rutsje hele vejen til deres logiske konklusion, nemlig at vi alle skal dø uden at koste samfundet yderligere penge.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/06/2021 kl. 20:07 #25
#25 Jeg ville ønske man fjernede alle advarsler, sikkerhedssystemer og bare lod Darwin gøre arbejdet - er du gal der ville blive ryddet godt op i intelligensmassen :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.