#19 Min bror siger jeg skal vente til december, da der skulle komme noget nyt Intel hejs der. Så vi må se :)
Windows 11 annonceret
jeg glæder mig til direct storage directX API som giver langt hurtigere load tider. resten af win11 er jeg lidt ligeglad med.
sjovt at læse alle jer som sviner eller siger i ikke vil køre win11, men lur mig lige om i ikke er de første på vognen. lidt sjovt i sidder på win10 når i burde være på win8 eller ældre :D
der er intet galt med win10 - det er næsten perfekt :D og er total med på win11 når det er i en final version til jul.
Jeg har kørt med det der leaked build siden det kom, og er lige hoppet indi det der preview program.
jeg synes det fungerer fint nok - det er fuldstændigt det samme som windows 10, bare med en bedre start menu - IMO
Directstorage bliver så fucking nice. Til jer som måske lige har "overhørt" hvad det er, så er det kortsagt hurtigere loading. Meget hurtigere. (ikk helt ps5 niveau, men... series x har det)
alene det, er sgu grund nok for mig til at glæde mig.
og det er da også rart nok at kunne køre nogen android apps på computeren.
Nå men, turns out at man bare skal RTFM!
Mit bundkort (Asus prime Z270-P) har en TPM 2.0 chip fra Intel onboard, så en hurtig bios opdatering og så ellers lige finde ud af at slå det til, så er der ingen ko på isen.
Så desværre ingen grund til nyt hardware lige nu :/
Er det rigtigt forstået, at man skal have et grafikkort for at kunne opgradere?
I så fald, kan nogen forklare hvorfor?
Det lyder lidt ekstremt synes jeg. Jeg ville da gerne have det på min bærbar, når det kommer.
Min Surface Pro X, er det nærmest himlen med den opdatering.
Frisk pust til GUI'en.
Dog havde jeg en del pinned Linux apps i en mappe i windows 10 startmenuen' som ikke bliver vist på samme måde mere, men mon ikke det går.
Nu jeg er glad for det sydlige:
https://www.youtube.com/watch?v=HrRtVSiTrJM