#57 - Vendelboen er firskåren, ubehagelig og taler sjældent pænt om noget som helst. Det er en smuk kultur
Incels får plads på PET's risikoanalyse
Den løsladtes Facebook-profil flyder med hadkommentarer fra det mindrebemidlede segment.
Og skulle en enkelt eller to personer mane til besindighed indtil der er faldet en dom, bliver de også svinet til.
Skal love for at høtyvene og faklerne er fundet frem.
Jeg bliver gang på gang overrasket over hvor primitive folk kan være.
Dette svar blev ændret 4 år siden af RetardedWookie.
Det ville undre mig hvis de ikke gør det. Hvert fald mobil m.v.
Men måske ikke hvor de sidder udenfor i bil. Lidt for åbenlyst i en lille by som Østervrå haha.
Det ændrer sig næppe, selvom vi som samfund jo burde se os som et oplyst folkefærd, men følelserne sidder udenpå tøjet i sådan nogen sager her.
Folk har intet lært af f.eks. Maria-drabet.
Dunno den tråd er tldr.
I Herning blev en pige ved navn Maria dræbt. Her blev en, sidenhen helt frikendt, person sigtet af politiet. Han blev hængt ud på sociale medier. Konsekvenserne var selvsagt enorme for manden. Morderen er sidenhen blevet fundet.
Dette svar blev ændret 4 år siden af RetardedWookie.
Yep liv ødelagt pga. folk gik full retard. Lidt ligesom man ser på diverse sociale medier nu i forhold til køn og ligestillingsdebatten.
Imens er vi som nation f.eks. helt nede med at skære i drengebørn af religiøse årsager.. *facepalm* Jeg bliver så træt.
Hvis Jeg bestemte, bliver dødstraffen genindført for den slags, hvis det kan bevises 100% hvem den/de skyldige er, kan slet ikke forlige mig med sådan en gerning, heller ikke hvis han/de psykisk syge, bare af med roen.
De arme forældre og søskende bliver aldrig til mennesker igen.
[postquote quote=36981]
Mnjah..der er jo så lige - det der med de 100%
som i: Det er oftes svært at opnå!?
Men ellers enig: Hvis nogen prøver at slå dig ihjel. Så må man godt slå ihjel, tilbage! (sigh) :-/
Ubehagelig anledning til at opdatere denne tråd, men ifølge TV2 fortæller tidligere drabschef Jens Møller, at det kunne være en Intel:d
Den tidligere drabschef Jens Møller noterer sig, at et mandligt vidne har haft en dialog med gerningsmanden uden at blive skudt, samtidig med at et andet vidne har fortalt, at gerningsmanden skød en kvinde. - Som efterforsker ville jeg have en hypotese om, at det så måske kunne være en såkaldt "incel". Ofte en ung mand, der lever i ufrivilligt cølibat og har et problem med kvinder og er sur på kvinder. Kan det være en, der går efter kvinder og derfor ikke skyder efter manden? siger Jens Møller, der er tidligere drabschef i Københavns Politi. "Incel" er en forkortelse af "ufrivillig cølibat", involuntary celibate på engelsk. Det er en subkultur af unge mænd, der definerer sig selv som ude af stand til at opnå romantiske parforhold med kvinder. De mødes oftest på internettet, hvor de svælger i selvhad, kvindehad og racisme. Flere incels har begået masseskyderier i især USA. Jens Møller understreger, at det indtil videre kun er spekulationer og langt fra sikkert, men sandsynligvis er det en af de mange retninger, som politiet lige nu er ved at efterforske.
..godt jeg nuppede en AMD 1400MHz Thunderbird - dengang - Hun var dog os' en varm kælling(vent: Er HOT bitch bedre)?
[postquote quote=43787]
Er du en bot?
[postquote quote=43826]
beep boop
Jeg aner intet, jeg er blot simpel moderator