Incels får plads på PET's risikoanalyse

05/07/2022 kl. 13:32 #81
StultusX2:
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
05/07/2022 kl. 15:51 #82
Steve Buscemi og? NÅÅÅEEH..noget meme-halløj? Beklager. 30 Rock og 21 Jump Street ik' set dem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
06/07/2022 kl. 14:17 #83
Jeg har egentlig aldrig sat mig ind i hvad Incel er for noget, så det gjorde jeg lige. Jeg ville ønske jeg aldrig havde hoppe ned i det rabbit hole for holy fuck der er nogle syge personer derude! Det er jo helt vanvittigt det der forgår. Jeg læste med dengang Elliot Rogders dengang i 2015 skød en masse, men fangede aldrig dengang han tilhørte en gruppe der omtaler sig som Incels og hvad deres idealogi er. Fy for en skefuld. Incels trak mig ud i manosphere fra der sendte mig videre til en masse andre mindst lige så syge subkulture. Hvad fanden har folk gang i?!? Det der internet skulle aldrig være blevet udviklet!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/07/2022 kl. 14:44 #84
#81 Jeg tror mest bare internettet er en øjenåbner for hvor mange primitive og mentalt underudviklede mennesker der stadig findes i verden. Da jeg var yngre, troede jeg altid at ethvert menneske var et meget kompleks og intelligent væsen, mere eller mindre mentalt hævet over alle andre livsformer på planeten. Hold da helt kæft hvor tog jeg fejl. Vi (mennesket generelt) putter os selv på et alt for højt pedestal.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/07/2022 kl. 17:34 #85
..så-æh-øh alle ♂'er med psykiske problemer = Inecels?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
06/07/2022 kl. 17:42 #86
#83 nej, men det er nok de fleste incels der er mænd med psykiske problemer.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/07/2022 kl. 18:29 #87
Jeg tror man skyder sig selv i foden hvis man reducerer incelbevægelsen til et spørgsmål om psykiske problemer. Der er tale om "sårbare" mænd, men de er ikke nødvendig vis bimse i bolden / bløde i kasketten. Derudover er man også nødt til at forholde sig til hvordan isolation og enshohed kan gøre ideologiske ekko-kamre på internettet særdeles effektive i at radikalisere og indoktrinere deres brugere ideologisk og fjerne dem endnu mere fra virkeligheden. Der er dem i "miljøet" er dem der er meget gode til at fortælle de andre at det ikke er deres skyld de ikke får kusse, men kvinderne, femministerne, soyboysne, de liberale, etc... En stor del af radikaliseringen er at skabe et miljø hvor man ikke ser ind i sig selv, når skylden skal findes - at fjerne selvkritik. Det er derfor det er så stort i USA, antager jeg, da de kulturelt ser ud til at have det meget svært med selvkritik i forvejen. #81 Gamergate aka den store Sarkeanske krig, var der hvor det for alvor tog fat, og de her temmelig mørke internet miljøer fik tag i mange unge mænd. #83 - Jeg mener den "tekniske" betegnelse for en kvindelig incel er en femcel og de er i øvrigt lige så ynkelige og ulidelige at høre på.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
06/07/2022 kl. 19:43 #88
[postquote quote=43867] https://ekstrabladet.dk/krimi/fuld-paa-vaertshus-smurte-affoering-paa-vaeggene/9330089 GO-Go-Go GIRLS!(GILFs) and a cup?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
06/07/2022 kl. 20:24 #89
#86 - Der er jo ikke nogen der siger at kvinder ikke kan have roterende fis i kasketten... Anyways, det lyder jo bare som en god druktur
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
07/07/2022 kl. 16:37 #90
#87 Fair nok. Har da selv ramt ved siden af lokummet/pisrenden en gang eller to...sgu nok bare bleven en smule sart på mine gamle dage :-(
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.