#19 Nu ser jeg ikke selv Løvens Hule, men det kan da streames.:)
Årsopgørelsen 2021
Det lyder som samme ide som den meget populære skatte app der blev så populær i USA. Tænkte nok der relativt hurtigt ville komme en lignende til DK. :)
Jeg synes det er ret vildt, at så mange vælger at give 3.part adgang til så personlige oplysninger, for at få en indikation nogle dage før det korrekte tal meldes ud.
Jeg kan godt forestille mig grunde til hvorfor det kan være relevant - man står måske over for en beslutning om et lån, hvor lånetypen og betingelser afhænger om man skal betale 50.000 eller modtage 50.000 kr - eller måske står man og skal booke sommerferien og jobskifte, bonus, dagpenge har fucked ens år op og det er svært at vurdere.
Men for alle andre? I dont get it.
Dette svar blev ændret 4 år siden af MiNo.
Skatteguiden er da komplet ubrugelig... medregner ikke befordring og tager ikke pensionsindbetalinger.
Jeg skal have 80k retur men på Skatteguiden siger den jeg skylder 46k.... ubrugeligt lort.
[postquote quote=38333]
Hvordan kan du vide du skal have 80 k retur?
BREAKING NEWS 57000 DANSKERE SIDDER I KØ! (forgæves)
Suk!
Så er krigen pludselig ikke vigtig længere?
Øv - glemte at jeg sad i kø, og missede mit vindue til at logge på. Oh well.
Godt den bare sidder i baggrunden mens man er på arbejde
Nogen som er kommet ind inden for den sidste stykke tid og ved om årsopgørelsen er tilgængelig derinde?
Skat har meldt ud på fb at den skulle være klar.
En kvart mil i kø foran mig.
Klokken 00 er der ikke så lang kø.
Hej Xbox, grovchips og Triple Bock!
3000 retur, nogenlunde som sidste år...
18k tilbage yay \o/
Skal gå til et stillads (brugt) jeg har fået tilbudt, fordi jeg skal have givet udhusene en kærlig hånd i år, og det der er til overs går enten til maling til stuehus, eller træværk jeg skal have skiftet på orangeriet.
[postquote quote=38404]
Wow, bor du på en herregård?
900 til mig. Det er fint!
18550 tilbage.
Havde regnet med at skulle af med en del, så jeg klager på ingen måde