#37 Nejnej, det er normalt. I går aftes var der over 500k i kø.
Årsopgørelsen 2021
Nå 12k tilbage i skat... Jeg fatter stadig ikke hvorfor :)
Jeg får 10k tilbage - jeg havde åbenbart overvurderet min indkomst og undervurderet mit befordringsfradrag.
-600 blev det til efter lidt befordringsfradrag. Dem må de tage i 2023.
hehe 8k i restskat.. :(
32.562 tilbaws. Fint ?
sidste år skulle jeg betale 30 kr tilbage
i år.. får jeg 3000
det sgu glimrende
Jeg skal have penge tilbage. Men har ikke haft tid til at løbe tallene igennem, så venter lige med at være alt for begejstret :)
3300kr tilbage. Fino. Så er det ikke helt forkert beregnet.
Jeg er selvstændig, så åbenbart ved de ikke hvad jeg har tjent, selvom jeg har tastet det ind for 100 år siden, og betalt en formue i moms.
Jeg kan rette i forskudsopgørelsen men overskud for virksomheden er ikke at finde intastet længere… hvilket er underligt, der står bare 0. Så bliver man bange for der er sket en fejl.
Det system giver mig #%!?!?*#% !!
Tillykke til alle dem, der jubler over at få jeres egne penge tilbage i store mængder.
Jeg må indrømme, at jeg forstår det stadig ikke.
Så længe jeg år efter år rammer? +-1000 kr, så er jeg happy.
Gik fra -8.500,- til +3.000 efter befordring. :)
[postquote quote=38479]
De fleste går vel efter 0'et.
At man kan blive glædeligt overrasket over at have regnet forkert, det er da kun dejligt. Dertil kommer, at mange hellere vil lægge lidt ekstra i puljen for at undgå restskat.
-2300, ak.
[postquote quote=38479]
Tror de fleste er med på at det er deres egne penge!
Men derfor kan man jo godt have en meget ufoudsigelig økonomi der gør man ikke bare lige ved på forhånd hvad man ender med...
+4500kr i år.
Jeg er skuffet. Sidste år ramte jeg med -6kr.
Må stramme min indberetning lidt an i år :-D
#51 Jeg har det i hvert fald sådan, at jeg hellere vil have 32.000 tilbage end at skulle betale 32.000 yderligere. Jeg har intet manglet sidste år, så det er bare en glædelig overraskelse. Bum.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Stormtrooper.
1700 tilbage. Jobskift og salg af lejlighed mudrede udregningen.
Når vi nu snakker så meget skat, er der så en der ved hvordan jeg gør rubrik 111 tilgængelig på min forskudsopgørelse for 2022?