Moralsk Dilemma

14/12/2022 kl. 22:28 #21
#19 Altså manden har da ret oplagt snydt børnene for arven efter deres mor. Men når det så er sagt, er jeg enig med de andre i tråden her, der siger at #0 skal bruge sin energi på noget andet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
14/12/2022 kl. 22:29 #22
Som udgangspunkt bør man ikke forvente en eneste krone i arv. Ens forældre kan bruge deres penge præcis som de har lyst til, og det bør man blande sig uden om. Splid i familie over penge er noget af det mest triste man kan være ude for.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/12/2022 kl. 08:13 #23
Kan din bror ikke bare gøre hvad han vil? Du er vel heller ikke forpligtet til at hjælpe ham, hvis han vil gå efter penge. Omkring skifteretten og giftemål, så troede jeg sådan noget gik automatisk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/12/2022 kl. 08:33 #24
Det handler ikke om penge på det her tidspunkt, for der er ingen penge. Som én har skrevet. Man kan ikke plukke en skaldet mand. Hvis der gøres noget, og skifteretten finder der skal findes nogle penge, bliver de taget i hans pension. [quote quote=50403]Omkring skifteretten og giftemål, så troede jeg sådan noget gik automatisk.[/quote] Nej, hvis man bliver gift igen, skal man selv huske at sige det til skifteretten, så et evt uskiftet bo, kan blive skiftet. Det er ikke sket. Det er her hele balladen ligger. Boet er ikke blevet skiftet, som det retteligt skulle have været.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
15/12/2022 kl. 09:19 #25
#22 Jeg troede egentlig også, at det ligesom var indbygget i systemet. Men åbenbart ikke.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
15/12/2022 kl. 09:50 #26
#23 De fleste i tråden siger "lad det ligge". Men det er som om, at du bliver ved med at forsøge at argumentere for, at det ikke er det, der skal ske. Så jeg foreslår, at du stopper med at lytte til os, og så gør det, du synes. Hvis dig og din bror allerede har besluttet jer, så er det jo bare ud over stepperne.:)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
15/12/2022 kl. 10:49 #27
#25: Jeg skal være ærlig, det skal man jo i denne her verden vi lever i. Jeg er for og imod. På den ene side vil jeg gerne have at ret skal være ret, og har man brudt reglerne, så må man tage de konsekvenser der nu kommer med det. På den anden side. Der kommer ikke noget godt ud af at forfølge denne her sag, og hvad der kunne have været et spinkelt håb om forsoning med min far, kommer til at dø brat, hvis vi gør noget. Så lige nu er jeg både for og imod, og jeg argumenterer med mig selv, hvad der er bedst. Jeg hører og læser jeres tanker og råd, og det spiller også ind. Men, familie er noget af det, hvor ingen udefrakommende, helt kan forstå de følelser der ligger i det. Jeg ved sgu ikke. Det er også svært at forklare.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.