#19- Hold kæft mand !
Jeg havde det nøjagtigt på samme måde med 1'eren.
Forstår vitterligt ikke hvorfor det spil blev rost så meget til skyerne.
Men det ser ud til at 2'eren er langt bedre med alt det der var dårligt i 1'eren, så det skal da helt klart spilles igennem på et eller andet tidspunkt.
Horizon Forbidden West
Sig til når det kommer til PC!
[postquote quote=37426]
Det har sine fejl og mangler, men det gør jo også mange ting utrolig godt, så det kan jeg da nemt forstå!!! God historie, unik verden. Flot grafik, god styring (imo)
[postquote quote=37423]
Jeg spiller på 5'eren. Det er muligt, det er pga. motion blur, men den effekt er, efter min mening, helt afgørende i moderne spil og har været det i lang tid. Den vil jeg ikke slå fra. Så stort et problem er det heller ikke. Det er bare lidt mærkeligt :)
Det lyder godt, at der sker noget med mounts, fordi lige nu er det ærligt talt det eneste, der får mig til at spille videre /: kampene siger mig simpelthen så lidt. De har haft flere år til at lave et hav af fede animationer og finishing moves og der er bare.....det samme som før. Øv, altså. Jeg vil så gerne elske spillet, fordi selve verdenen er smadderflot og kæmpestor men der er bare for få, fede måder at tackle den på. Her efter ca. 15-20 timer er de eneste, nye gadgets den der pullcaster og svævedimsen (som også ses i diverse trailere, så det er ikke en spoiler, folkens! :D ). Dét, plus manglen på masser af fede finishing moves, en langt mere involverende kamp OG et lettere frustrerende klatresystem, gør, at jeg har svært ved at fastholde min interesse. Det er altså skideærgerligt, fordi historien er, efter min mening, indtil videre langt bedre end den første.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Jacques.
Wow. Efter 78 in-game timer kom jeg igennem historien med en samlet game completion på 47,40 %.
Er vild med det flotte spil og alle dets store og små forbedringer, der giver en endnu mere velpoleret Horizon oplevelse.
Et fedt univers, og selvom historien blev meget futuristisk og sci-fi til sidst, så synes jeg den var fed, og generelt lige mig. Selv end credits var et syn.
Lige nu sidder jeg dog godt nok med noget end game blues, som jeg lige skal have rystet af mig..
Når det er gjort, så vil jeg fortsætte med alt det jeg mangler. Er så mange side quests og errands, samt mere machine strike og the arena.
Skal have min game completion op på 100 %, og have alle mine våben opgraderet, så jeg er klar når New Game+ kommer :D
[postquote quote=37813]
Congrats. Glæder mig så meget til at komme igang forhåbentlig i februar. er især spændt på historien, samt mini game lyder sjovt. Var ikke den store gwetn spiller men synes det var et hyggeligt element med et spil i spillet.
Piv, hvorfor ikke udgive det på pc platformen når nu etteren blev så populær som den gjorde, ved godt den nok kommer senere, det er bare så gammeldags, den skal nok sælge på begge platforme.
[postquote quote=38181]
System seller
#30 Ja i know men jeg tror stadig det er et gammelt levn, de kan sagtens sælge PS5 alene på deres eksklusive titler, her taler jeg om dem som rent faktisk IKKE kommer på pc før eller siden, så som GT7 f.eks.
Der skal kun 1 godt spil til så er PS5'eren solgt, og de har solgt flere nu end nogensinde før, så det argument synes jeg er gammeldags og dumt at læne sig opad, at ikke udgive det på flere platforme på samme tid er bare en måde at sige nej tak til mersalg på efter min mening.
Horizon er ikke et spil folk køber en PS5 alene bare for at spille, det tør jeg godt påstå. :) - Sony er bare så pokkers gammeldags med hele det der konsol eksklusive pis, der har MS set lyset i det mindste, og deres tal beviser også spil sælger fint på begge platforme, og de er ikke gået ned i salg på fysiske konsoller, tvært imod.
De tjener i forvejen pengene på software, ikke hardware.. så det giver mest mening at udgive så bredt som muligt...
[postquote quote=38222]
Garantere dig for at der er folk der køber en PS5 for HFW, men når det så er sagt, så er jeg kun enig med dig. eksklusivitet skal bare dø, og er bange for vi kommer til at se mere af det i fremtiden. Har selv specifikke spil jeg spiller på PS5 og resten på PC. men kommer aldrig til at spille eksklusive spil til Xbox og nintendo da det simpelthen er for dyrt og har ikke tiden til det.
#33 Hehe det siger du nu, men det kræver jo bare der kommer en vanvittig episk titel som KUN kommer på xbox så skal du bare se, men heldigvis er det ikke noget MS gør meget i mere, jeg tror faktisk ikke der bliver mere af det, jeg tror det har peaket for mange år siden især i ps3/ps4 vs. xbox krigen.
Jeg tror der går rigtig lang tid hvis overhoved nogensinde, før vi ser alle spil på ALLE platforme, men lige pt. Ville jeg bare blive super glad hvis Sony bare ville udgive til bare 1 platform mere ud over deres egen, jeg skal nok købe en playstation alligevel, i promise. :)
Andre end mig med disc version der har oplevet random disc spinning?
Eksempel... I menuen... Inventory.. konstant spin, ingenting på skill og map og så på Quest spinner den højt igen... Altså wtf?!?
#35 WTF så der er altså andre, som spiller spillet? Damn! Troede lige jeg var helt alene :D
Men nej jeg er så heldig, at jeg ejer den digitale udgave, så jeg slipper for sådan noget pjat :)
Er dog ked af at høre du har det problem, for lyder da irriterende.. Kan altid håbe på, at onsdags patchen fikser det.
Har lige blevet level 50 og fået klaret den sidste mission og er klar til at få kørt alle de resterende sidemissioner.
Det er ihvertfald et af de flotteste spil jeg har spillet længe, især animationerne, selvom de til tidere godt kan ramme lidt skævt.
Det er sådan set alt hvad jeg har forventet til det efter at have spillet 1'eren, jeg har dog oplevet bugs og glitches hist og pist, det er noget som jeg overhovedet ikke kan huske jeg fandt i det første spil, det har ikke været noget der har ødelagt spillet for mig, men bare småting som fjender der spawner under jorden eller Aloy ender med at sidde fast i en sten og sådan noget.
Jeg venter til det kommer på tilbud, man det skal helt klart spilles ;)