Syntes næsten altid open world spil har lidt af den slags bugs, de bliver dog oftest rettet rimelig hurtigt.
Horizon Forbidden West
For silan det spil er stort:D tager det stille og roligt og nyder oplevelsen, men er 23 timer inde og 19% complete og lvl 18
Fantastisk spil indtil videre
Jeg ved godt valor surge ability er stærke, men er der ikke en måde at skifte imellem dem hurtig, istedet for man skal ind i skills og equip hver gang?
Jeg er beskedne 28 timer inde og er level 25. Der har godt nok været nogle vilde twists allerede, og jeg kan godt mærke at jeg næppe er halvvejs i historien. Nyder det bare i mit eget tempo.
Jeg har kun lige clearet start området og er kommet ud i det store map, er der nogen der kan fortælle hvad der skal til for at komme ind de steder hvor der hænger røde planter?
Man får bare af vide man ikke har det korrekte tool, kommer det som et led af historiemissionerne eller er det noget man aktivt selv skal købe eller finde?
Jeg kan godt lide at klare ting og så rykke videre, så det genere mig HELT VILDT jeg ikke kan clear de områder fordi jeg mangler et tool, det er ligesom med Tomb Raider spillene, jeg synes det er PISSE irriterende at man render ind i ting man ikke kan åbne/klare fordi man først får dimsen til det senere og skal huske at man skal tilbage og klare det.
Så hvis det er noget jeg bare ikke ved vil jeg gerne vide om jeg kan skaffe mig adgang til disse nu eller jeg bare skal fortsætte med story missions?
[postquote quote=39074]
Ja det er lidt et mærkeligt design valg, men tænker det er for at give folk en belønning igennem en del af Main story. Mangler vist stadig og få et enkel eller 2 speciel gear
#48 Det synes jeg også er fint, men man kunne jo med fordel placere de ting der kræver disse dimser strategisk i forhold til hvornår man får dem, noob området kunne jo godt være skabt udelukkende med områder og caves og ruin's man havde en chance for at klare imens man var der.
Kan ikke se hvad det giver mig som spiller at skulle teleportere tilbage til start for at clear det senere, med mindre det er designet på en måde hvor det giver mening hvor det at tvinge folk tilbage til området har andre relevante formål. :)
Er jeg den eneste der venter på patchen der gør at alle teksturer ikke er så over ultra skarpe at de flimre hele tiden??
Ved de har anerkendt problemet men det tager bare mega lang tid at fixe det åbenbart
Yes! Så fiksede dagens patch 1.09 det endelig således, at jeg nu har 100 % game completion :)
#50 Jeg har heldigvis ikke selv oplevet dette på mit OLED TV, eller også ligger jeg bare ikke mærke til det.
Guerilla har dog udstedt en ny update regarding visual issues, som kan være et læs værd for dig.
Dette svar blev ændret 4 år siden af 3nickma.
[postquote quote=39494]
Sådan. Tillykke med 100%:)
Har selv nået 46% og mixer stadig ind med hovedmission og explore. Pt er jeg på lvl 26 i hoved historien, så ved ikke hvor langt jeg pt er.
[postquote quote=39494]
Forresten fandt ud af det larm min PS5 laver er coil whine som kommer ofte i Horizon. Har du slet ikke oplevet det?
[postquote quote=42349]
Er hellere ikke sikker.. men kan næsten kun være det. Spiller lige nu Dying light 2 og oplever nøjagtig samme problem... helt lydløs i spillet, men når jeg åbner maps, quest, collection osv, så kommer den coil whine lyd.
Oplevede intet med Guardian of galaxy som er det eneste digitale jeg har spillet.
Så er det på onsdag den 19. april, at Aloy drager sydpå mod the Burning Shores (DLC)
Udvidelsen er PS 5 exclusive og koster kun 149 kr.
Bemærk man skal have gennemført alle main quests før man kan spille udvidelsen!
https://youtu.be/Lbl2wfyAgxY
Dette svar blev ændret 3 år siden af 3nickma.
Jeg glæder mig til det en gang kommer til pc.
[postquote quote=54767]
Er selvfølgelig også klar dag 1:) har faktisk ikke spillet siden jeg gennemførte hoved missionen tilbage i februar/marts sidste år
PS5 størrelse er offentliggjort og er på 16Gb. Taget i betragtning af der ingen ps4 filer er og de bruger en del af Asset fra hovedspillet så er der gode chancer for at dlc er på størrelse med Frozen wild. Så forhåbentlig 10-15 timers hoved historie:)