#2 Tror ikke at de kan reducere de 60 dage, men det kan sagtens være hun slipper med en fodlænke, derudover vil der nok også være et efterspil i forhold til valgbarhed.
[postquote quote=32590]
Bare rolig. En eller anden underlig professor kommer frem om lidt og siger rigsretssagen kan appelleres, og det gør hun så, og så får hun 20 dage i stedet for.. eller sådan noget
Bedre overskrift tak! Det der er bare ynkeligt.
60 dages ubetinget til stakkels rødhåret Quinde, lyder langt bedre år 2021 ;-)
(Lad historien "kloge sig" efterfølgende)
OG JA! Jeg har stemt V...sidst var i november 2001. Men står ved det..var jo i cirkus-mili dengang.
I aften er der brunsviger med flødeskum ❤️
Den danske forvaltningsret vandt ?
Næste stop Soldronningens rigsretssag. Grundloven vinder også ?
Så dumme professorer har vi næppe her i landet. Rigsrettens dom er endelig.
#7 Beklager, jeg fik simpelthen så travlt med at gøre kage klar at jeg helt glemte det, desværre kan jeg ikke ændre trådens titel nu.
Måske en moderator kan tilføje (Inger Støjberg rigsret) i titlen?
[postquote quote=32599]
Så de skal begge to i lænker? Hvor har du al den insider viden fra?
#8 Se, lige dén sag, tror jeg ikke manifesterer sig. Det er jo noget helt andet...
[postquote quote=32611]
Hvem er vor LANDSMODER?
SÅ-så! Ikke komme med makrelmadder og rene vinduer i minus Celsius. Det ER DOG...for folkeligt ;-)
Jeg better på: MAX! En god gammeldags NÆSE.
^det skal man jo ikke kimse af...
Uanset straffen eller ej, så har hun heldigvis reddet børn fra pædofile mænds overlegenhed.
Og ja fint hun straffes for lovbrud når det er begået, men at det skal være så besværligt at bekæmpe åbenlyse pædofiles overgreb er jo helt og aldeles forrykt.
NÆSE = gammeldags?
Er der da kommet en(gabestok) på Rådhuspladsen* siden april 2021? Hvis JA = YAY! Hvis vi altså må forsamle os!?
I øvrigt; hvilken rådhusplads :-O IKAST = No-Go?
#18 Uanset straffen eller ej, så har hun heldigvis reddet børn fra pædofile mænds overlegenhed.
Og ja fint hun straffes for lovbrud når det er begået, men at det skal være så besværligt at bekæmpe åbenlyse pædofiles overgreb er jo helt og aldeles forrykt.
Det hedder respekt for kultur...noget