Jeg har et Garmin-ur, som bl.a. holder øje med puls, stress, søvn og mange andre ting. Der er bl.a. også noget, der hedder Body Battery, som skal forestille at være mit batteri, der bliver ladet op, når jeg sover. Det kan have en værdi imellem 5-100.
Nå, her er lidt "interessante" stats fra i nat. Mit Body Battery var nede på 5 i går aftes, og det har det været siden. Jeg har altså ikke været i stand til at lade op i nat. Jeg vågnede også ca. en gang i timen. Jeg har også "sovet" i 3-4 timer i løbet af dagen i dag. Stadig uden at lade op overhovedet. På en normal nat, så er min hvilepuls på omkring 50. I nat var 74 det laveste og 149(!) det højeste. Stress (som er en score fra 0-100) rammer normalt et gennemsnit på 5-10 i løbet af en nat (man hviler jo). I nat var snittet på den dårlige side af 70.
Noget tid efter jeg er vågnet om morgenen, så giver uret mig også en opsummering (hvor meget let, dyb, REM osv.) og vurdering (0-100) af min søvn. I dag har jeg ikke fået dette. Det skyldes, at uret tror, at jeg slet ikke har sovet. Hvilket jeg heller ikke føler, at jeg har. Jeg prøver at sove og sove, men når jeg vågner, så føles det ikke som om, at jeg har hvilet overhovedet. Så det er ikke så mærkeligt, hvis nogen mener, at de er lidt trætte efter stik nummer 2.:)
#314 Hvorfor beklager du over for mig? Der er ingen særlig skræk her. Jeg vil bare gerne have lov til at komme tilbage til en så normal hverdag som muligt, og det tror jeg, at jeg hurtigere får lov til ved at lade mig vaccinere.