Coronavirustråden version 2

22/08/2021 kl. 19:16 #321
Der er edder manme en der har fået spændt hjelmen rigeligt stramt her: https://www.bt.dk/samfund/mianne-afviser-vaccinerede-gaester-jeg-kender-en-del-som-faar-bivirkninger-af-at
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
22/08/2021 kl. 20:50 #322
#319 Min kone slap lige så billigt. #320 "Jeg kender en del, som får bivirkninger af at komme for tæt på folk, der har fået sprøjterne, og jeg skal ikke nyde noget af pludselig at få menstruation igen, andre hormonelle forstyrrelser eller blodpropper, fordi jeg får spike-proteinet, der begynder at formere sig i min krop" Wtf?!:D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
22/08/2021 kl. 21:43 #323
#321 Sådanne nogle mennesker er uden for pædagoisk rækkevidde.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/08/2021 kl. 22:06 #324
#322 hun har da alle de gode argumenter i orden, hvem filan gider at have menstruation i en alder af 53?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/08/2021 kl. 04:34 #325
[postquote quote=22897] Jeg læste den også. Personligt ser jeg ikke nogen, som ikke er vaccinerede. Det er dog ingen sikkerhed, da vaccinerede smitter lige så grelt, men jeg gør det af princip. Det bliver et slemt efterår.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Nickell.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/08/2021 kl. 05:08 #326
Skolerne er allerede ramt af hjemsendelser. Vores familie har været ramt i to uger nu. Jeg tror desværre også at efteråret bliver en spand koldt vand i hovedet på os der håbede det var ovre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/08/2021 kl. 06:18 #327
Jeg læste en eller anden konstitueret direktør i SSI sige, at vi skal forvente denne virus som værende noget der hænger ved. Som hun sagde. Det bliver ikke en konstant kamp, men mere en sæson betonet virus, som skal bekæmpes fra tid til anden. Jeg forstår ikke dem, som ikke vil have vaccinen.. men sådan er det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
23/08/2021 kl. 07:42 #328
#326 Jeg forstår heller ikke ham jeg så i går, der rullede vinduet ned på sin bil og smed en serviet el.lig. ud på gaden. Jeg må konkludere at der findes idioter og egoister i hobetal. Egentligt et større problem end COVID.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/08/2021 kl. 11:22 #329
#327 Idioter har der altid været - de er bare blevet tydligere med internettes komme og værre endnu, så er det blevet nemmere for dem, at sprede deres idioti til andre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/08/2021 kl. 11:31 #330
#328 - Man skal passe på, fordi det ser ud til at være ret smitsomt, altså idioti
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
23/08/2021 kl. 11:35 #331
#329 Ja, men ikke nær så smitsomt som vaccinen :-D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/08/2021 kl. 16:10 #332
Vi skal da lige have lidt nyt fra Allan og Viggo: https://nyheder.tv2.dk/samfund/2021-08-22-der-gaar-aar-foer-corona-bliver-en-del-af-samfundet-ligesom-influenza-siger
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
25/08/2021 kl. 08:02 #333
Muligvis påvirket af flere dages spil Frostpunk, men pt er der døde under 5 millioner af corona imens verdens befolkning stiger med over 50 millioner om året.... I det lys er det jo ikke noget at snakke om
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 13:02 #334
Undskyld for EB-link, men: Amerikanerne køber farlig hestemedicin, fordi de tror, at det kan kurere corona... Jeg... er... efterhånden ikke målløs mere... bare... forundret... ! https://twitter.com/US_FDA/status/1429050070243192839 https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/amerikanske-myndigheder-med-opsang-du-er-ikke-en-hest/8810815

Dette svar blev ændret 4 år siden af Nickell.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 13:55 #335
#333 Jeg kan godt forstå hvor disse mennesker kommer fra, og forklaringen jeg fortæller dig nu her, gør at du nok bedre kan forstå situationen. Ivermectin er et gammelt gennem testet effektivt lægemiddel som har været brugt på mennesker imod fnat i mange årtier. Patentet er udløbet og er derfor et meget billigt medikament som medicinal industrien ikke længere kan have monopol på for derfor skrue prisen op og score kassen. Derfor ser du medicinal industrien og politiker som er i lommem på medicinal industrien lave propeganda hvor de hævder at det er farligt for mennesker og ikke har nogen effekt imod corona. Hvilket medicinske undersøgelse ikke er helt enig i. Min far har sågar selv skaffet sig en bunke Ivemectin (til menneske brug vel og mærke), Men pga. medicinal industriens inflydelse på politikerne, så må man ikke købe Ivemectin uden recept og lægerne nægter at udskrive recept med henblik på behandling imod Corona. Jeg tænker selv for os der ikke bryder os om tanken om at skulle stresse vores immunforsvar og fylde kroppen med en ikke gennemtestet vaccine hvert for år de næste mange år fremover for at forblive på forkant med coronaen som konstant udvikler sig, så lyder Ivermectin som et fint alternativ, for vi har ingen anelse hvilken langsigtede bivirkninger en masse vacciner har på vores krop.

Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 14:16 #336
[postquote quote=22982] Men de melder om flere forgiftninger med Ivemectin, så enten tager folk det på en forkert måde/dosis, eller også er det meget rigtigt, at det bør kun købes med recept.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 14:21 #337
Uden at have læst hvilken forskel der er på den normale Ivermectin og Ivermectin til heste, så forestiller jeg mig at heste versionen er mere potent/konsentreret og derfor skal man være mere påpasseligt med korrekt indtagelse. Jeg er enig i at det ville være sikrest at beholde det som recept, men det hjælper os bare ikke at lægerne nægter at udskrive imervectin eller instruere folk omkring korrekt indtagelse imod corona, så folk bliver nødt til at lege egen læge, hvilket jeg forestiller mig er grunden til at nogle folk kommer galt afsted som nævnt i artiklen.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 14:36 #338
Ivermectin er IKKE på nogen måde godkendt til behandling af Covid-19 og der er ingen seriøse undersøgelser der bakker op om brugen af det ifm Covid-19. Medmindre du er mediciner, så vil jeg opfordre dig til, at holde op med at lege fortaler for selvmedicinering. Edit: Selv hvis du er mediciner, så skal du lader være med at komme med råd der går imod alle andres anbefalinger.

Dette svar blev ændret 4 år siden af Cancerman.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 16:11 #339
Jeg hiver ikke min påstand ud af den blå luft, jeg linker faktisk til en undersøgelse. Du har ret at man ikke skal tage mit ord for det, man skal lave sin egen undersøgelse, før man foretager sig noget som helst. Men at sidde der og ukritisk at forsvare medicinal industrien som er alment kendt for at vægte penge over patienternes ve og vel, og vi ser bl.a folk får blodpropper netop fordi vaccinen har været hastet igennem af medicin industrien, altså den industry som du anbefaler at man blindt skal stole på... får din opsang til at falde på døve øre. Der er absolut intet forkert i at snakke om mulige alternativer som kan være værd at undersøge, specielt hvis man ikke har interesse i at pumpe sig med vacciner som ikke har været ordentligt gennemtestet.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/08/2021 kl. 16:30 #340
[quote quote=22990]Der er absolut intet forkert i at snakke om mulige alternativer som kan være værd at undersøge, specielt hvis man ikke har interesse i at pumpe sig med vacciner som ikke har været ordentligt gennemtestet.[/quote] Så din mening, og ret mig hvis jeg tager fejl, er at tage et middel mod fnat, i stedet for at tage en vaccine som er rettet mod den virus der plager os?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.