#333 Jeg kan godt forstå hvor disse mennesker kommer fra, og forklaringen jeg fortæller dig nu her, gør at du nok bedre kan forstå situationen.
Ivermectin er et gammelt gennem testet effektivt lægemiddel som har været brugt på mennesker imod fnat i mange årtier. Patentet er udløbet og er derfor et meget billigt medikament som medicinal industrien ikke længere kan have monopol på for derfor skrue prisen op og score kassen. Derfor ser du medicinal industrien og politiker som er i lommem på medicinal industrien lave propeganda hvor de hævder at det er farligt for mennesker og ikke har nogen effekt imod corona.
Hvilket medicinske undersøgelse ikke er helt enig i. Min far har sågar selv skaffet sig en bunke Ivemectin (til menneske brug vel og mærke), Men pga. medicinal industriens inflydelse på politikerne, så må man ikke købe Ivemectin uden recept og lægerne nægter at udskrive recept med henblik på behandling imod Corona.
Jeg tænker selv for os der ikke bryder os om tanken om at skulle stresse vores immunforsvar og fylde kroppen med en ikke gennemtestet vaccine hvert for år de næste mange år fremover for at forblive på forkant med coronaen som konstant udvikler sig, så lyder Ivermectin som et fint alternativ, for vi har ingen anelse hvilken langsigtede bivirkninger en masse vacciner har på vores krop.