Full disclosure – jeg har ikke sat mig ind i noget som helst materiale før jeg så denne video. Så jeg tager den ‘at face value’.Du behøver faktisk ikke dykke særlig meget ned i emnet, for at forstå hvad der bliver sagt i videoen. De taler om den rapport som bekræfter at i Wuhan laberatoriet bliver der forsket i corona virus'en som normalt kun kan leve i dyr, blive manipuleret til også nu at kunne overleve i mennesker(gain of function), og USA's NIH blev bedt om at stoppe økonomisk støtte til Wuhan faciliteten og dette emne, da det blev klassificeret som "high risk research". Fauci og Paul diskutere hvor vidt denne forskning kan klassificeres som "gain of function". Jeg kender ikke meget til begge personer i den video og om hvor vidt de er troværdige, og jeg ser ikke mig selv som konspirationist, men bare det at de har denne diskussion der bekræfter at der netop blev forsket i corona virusen, siger meget om sansynligheden for at Wuhan faciliteten har noget at gøre med den pandemi verden pludselig er ramt af. Jeg finder det meget sansynligt at virus'en slap ud af faciliteten. Og det at USA tilfældigvis også har ydet økonomisk støtte til denne forskning, gør at det til en enorm stinker. https://www.bbc.com/news/world-asia-china-57268111
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0