Coronavirustråden version 2
Vi står i en situation hvor vi har et sundhedsvæsen som ikke gider deres job, som er overbebyrdet af arbejde og folk som tager lægeråd fra saseline, rasmus nøhr og joe rogan fylder sengene på hospitalerne, hvor der burde være plads til andre mennesker end vaccineskeptikere. Jeg brækker mig over folks egoistiske pis holdninger og konstante tro på at folk vil dem noget ondt ifht vaccinen.
https://www.youtube.com/watch?v=eYshatfnUiw&ab_channel=DirectedBye
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Mærkeligt, jeg håber lidt jeg bliver smittet :) Desværre blev jeg ikke smittet af at bo med, sove med, osv.. ;) med en coronasmittet
Til gengæld får man automatisk 6 måneders corona pas og fritagelse for test i perioden vedvidende at du kan have corona samt smitte andre selv om du ikke selv har symptomer.- Er den den du mener jeg har fundet på?... Det er rent faktisk et fact... Jeg vælger at holde på det som udgangspunkt er sikrere (for andre) at du testes hver anden dag, og isolerer dig hvis du testes positiv.... end det er at lade dig vaccinere, og derefter spæne glad rundt i samfundet i 6 måneder og sprede glæde fordi du har coronapas - #820 Jeg tager råd fra mig selv. Forskellen består i at jeg 100% respekterer dit valg, jeg har intet behov for at overbevise dig om andet :) Hey, du tog en for holdet, good for you *hugs*. Dette skal ikke opfattes som negativt overhovedet, skulderklap til dig <3
Dette svar blev ændret 4 år siden af rQvsnaps.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#821 som sagt, intet kommer til at ændre din holdning, så lad os lade den ligge. Jeg kommer ikke til at kunne overbevise dig om at smitte reduceres ved vaccination, fordi du har valgt ikke at tro på det. Ingen grund til at diskutere religion.
Der er ingen som kræver at nogen respekterer andres folks valg. Jeg respekterer f.eks. ikke dig for dit valg, men indser at det er håbløst at gøre noget ved det.
Dette svar blev ændret 4 år siden af -dut-.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I så fald trækker jeg mit udsagn om at respektere din holdning, jeg kunne sagtens strække den men skal vi ikke bare være enige om at være uenige.
Skulle det en dag nå til tvang så arme stakkel der bliver sendt ud til mig :D
Dette svar blev ændret 4 år siden af rQvsnaps.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Det ender sgu nok med vi bliver nødt til at udbygge sygehusvæsnet til at håndtere de ekstra patienter i vintermånederne.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Hvis man ikke tog vaccinen må man vente med behandling til dem der gjorde det er behandlet.
Hvad er din bevæggrund?`Bill Gates nano bots? Verden ledes af baby blods drikkene reptiler?
Alle vacciner er lort, polio etc er the shit, eller også bare fake news?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Jeg tror ikke det er en god ide at nedprioritere uvaccinerede i sundhedsvæsnet. Hvad nu hvis man skal vælge mellem at behandle en uvaccineret eller en som af egen skyld har kørt galt? Hvem har mest ret til hjælp? Jeg kan forestille mig mange scenarier hvor det bliver vanskeligt at vurdere, hvem der har mest ret til hjælp. Det synes jeg ikke sundhedsvæsenet skal bruge tid og kræfter på.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#830 En der er kørt galt, smitter ikke immunsvage patienter med deres kørsel, det gør den uvaccinerede derimod med hans covid (det gør den vaccinerede også, men der er mindre chance for den vaccinerede skal indlægges)
Dette svar blev ændret 4 år siden af Drixx.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Covid-patienter er jo også isolerede på hospitalet. De bliver skam ikke fragtet rundt i den lokale Føtex under behandlingen.
Noget vi gør med f.eks. rygning er afgifter på cigaretter, hvilket derved kan fungere som en “bøde” på samfundets vejne. Så man kunne eksempelvis lade uvaccinerede betale samfundet tilbage på en eller anden vis i stedet.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Deadlights.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Hej Nickell, hvordan går det med din 4 årige datter, og ikke mindst jer? Fortæl endelig om forløbet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Er det bare mig eller lyder den nye variant som noget der er taget ud af Transformers? ?
https://ibb.co/vBdwshY
Gi os nu en vaccine der også kan mutere og besejre det lort, så vi kan kalde den for en Pfizer : “Optimus Prime Vaccine”.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0