#1078 Haha, genialt 😄
Jeg bliver mere og mere overbevist om, at den idiot har været så desperat efter at få fredsprisen, at han har sagt til Machado, at han ville fjerne Maduro, hvis han så kunne få den af hende.
Han bruger storpolitik (og Delta Force) til at opnå sine egne små, latterlige mål.
USA: Land of the fucked up, home of the brain dead
Han er SÅ misundelig på Barack Obama at det er helt grotesk.
Jeg har en teori om at Obamas roast af Trump til White House Correspondents dinner i 2013 (vidst nok) er grunden til at han stillede op i første omgang.
Canada har lavet aftale med kina om EV´s og dens infrastruktur i modspil til usa, så irritere det mig lidt at læse at SAS indgår samarbejde med starlink for internet i deres fly.
#1083 Der er ingen grund til at spilde energi på at prøve at holde deres dodgy shit skjult længere.
Et andet guldkorn her: https://www.dr.dk/nyheder/indland/groenland/live-storpolitisk-drama-mellem-usa-danmark-og-groenland?focusId=10879883
"Rusland: Trump vil gå over i historien, hvis han tager Grønland"
Og Trump har inviteret Putin med med i sit Gaza Peace Board. USA er Rusland 2,0.
[postquote quote=80775]
Som en eller anden sagde et eller andet sted. Putin har noget skidtnams på Trump. Det er derfor Trump danser så meget efter hans pibe
Det må være fuldstændig vanvittigt inkriminerende, det der står i Epstein filerne om Trump. Men igen så han kan jo blot kalde det “fake news” og være færdig med det. Han virker efterhånden urørlig. Og for første gang er jeg oprigtigt nervøs for, hvilken retning det hele bevæger sig i. Det føles som om alt efterhånden er en mulighed.
[postquote quote=80784]
Tænk over det her. Han har kun været præsident i 1 år i de her dage. Der er tre år endnu. Det bliver noget af en rollercoaster
[postquote quote=80785]
Haha ja det har jeg absolut ikke glemt. Det virker som en senil gammel mand, som for alt i verden vil sætte sit navn i historiebøgerne, inden han går bort. Han har intet at tabe længere.
[quote quote=80787]Haha ja det har jeg absolut ikke glemt. Det virker som en senil gammel mand, som for alt i verden vil sætte sit navn i historiebøgerne, inden han går bort. Han har intet at tabe længere.[/quote]
Jeg så en læge, som havde arbejdet med demente i 20 år, som ud fra Trump's holdning, forklarede at han angiveligt har en type demens, hvor han glemmer ting, og så erstatter dem med løgne, som er sandheder i hans hoved, og som han tror helt og holdent på er det der er sket.
Manden er vel også snart 80 år gammel eller sådan noget.
Han er direkte skræmmende, og jeg forstår ikke en person som Leavitt vælger at stå bag ham på den måde som hun gør. Jeg ved ikke hvem der er værst. Trump eller hende pressechefen eller Vance
[postquote quote=80792]
Ifølge ham selv er han den bedste, der nogensinde har betrådt denne jord, så jeg tvivler stærkt på, at han ikke forventer, at hans legacy bliver fuldkommen grandiøs.
[postquote quote=80793]
Der er 32 års forskel på Karoline Leavit og hendes mand. Hun var castet fuldkommen bevist og præcist til at være Trumps pressechef.
Edit: Jeg endte med at skrive en masse konspirationsting, hvilket jeg virkelig fortryder. Jeg kan ikke udstå konspirationer.
Dette svar blev ændret 6 måneder siden af Slettet bruger.
Vi skal GØRE alt for at undgå at der kommer noget ud om en unavngivet mand og hans færden på hans ø, og alle hans venner der har besøgt ham på denne ø, om vi skal lave krig i verden, nappe en president fra en land med 30 millioner, forsøge at hugge en Ø fra en af vores allierede, så er det lige meget.
Det føles efterhånden som kommentaren fra John Cena i Peacemaker - "I made a vow to have peace, no matter how many people I have to kill to get it."
Til
"I made a vow to keep the people from Epsteins papers a secret, no matter how many wars I have to start and treaties I have to break"
Trump virker mere og mere som en døende madman som er ligeglad med alt andet end ham selv og hans families formue, og at han ved at der ikke bliver nogen straf for ham. Man kan så håbe at hvis der nogenside kommer styr på usa igen at de graver i det lort og stiller dem til ansvar.