USA: Land of the fucked up, home of the brain dead

21/01/2026 kl. 10:50 #1101
Synes det bliver mere og mere tydeligt at Trump har overspillet sine kort og at verden (og også mange amerikanere) nu har fået nok. I øvrigt glimrende tale fra Canadas Mark Carney i Davos: https://www.youtube.com/watch?v=-9EFPdcSot0 Gad vide om Trump overhovedet forstår hvad han siger - altså i den engelske del af talen.

Dette svar blev ændret 6 måneder siden af RetardedWookie.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/01/2026 kl. 18:00 #1102
Hvad sker der for den monkey abe. Kan vi ikke lukke for den mic. Det er jo alligevel bare lort der kommer ud af trump. Stop alt køb fra USA. Ingen baser i Danmark (kun direkte Danmark) eller bruger de bare at vi ikke vil overholde det vi lovet efter anden verdenskrig. Og så må vi bare havde stoppet det købt af de fucking F35. De penge skal USA sgu ikke havde, hvis Trump alligevel ikke vil overhoved noget, så man vi jo bare gøre det samme.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/01/2026 kl. 20:40 #1103
Som forventet: Aktierne dykkede lidt - bam ! Imorgen, bliver det godt igen. En gang forretningsmand, altid forretningsmand. Føler mig dum for ikke at se den komme.

Dette svar blev ændret 6 måneder siden af Slettet bruger.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/01/2026 kl. 20:51 #1104
Var åbenbart tid til endnu en gang insider trading. Kan huske dengang de gjorde et stort nummer ud af Nancy Peloci's mistænkte insider trading. Det svarer lidt til at stå at råbe og skrige af en person der har stjålet en lakridspibe mens man selv er ved at fylde en mindre konvoj af lastbiler op med tyvegods.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/01/2026 kl. 20:56 #1105
"Det er en den ultimative langsigtede aftale, og jeg tror, den bringer alle i en rigtig god position, især i forhold til sikkerhed og mineraler og alt andet." Hvordan kan aben og Rutte lige lave en aftale om mineraler? Igen så lukker han bare lort ud.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/01/2026 kl. 22:06 #1106
#1103 Det kan han heller ikke. Næste mandag er det hele glemt og folk er tilbage på Tesla og MS. Det er hit and run. Aktier forfanden. Det er frustrerende at folk bliver rige på inkompetence. Hvis han forslog noget med at købe Kina - er det bare at smide pensionsopsparing på rød.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
21/01/2026 kl. 22:41 #1107
#1102 Jeg håber virkelig at der er nogle folk hos SEC eller en lignende organisation, der holder øje med mønstre i Trumps omgangskreds' køb og salg i øjeblikket. Short lige inden Trump siger noget lort der crasher markedet. Køb på bunden, sælg når det har rettet sig efter han trækker i land. Profit. Repeat.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
22/01/2026 kl. 06:32 #1108
Det I er vidne til er jo bare fordi han er 10 steps ahead.. Lav så meget lort at alle lande smider de amerikanske national bonds tilbage så ingen vil købe dem, så falder de voldsomt, så kan USA købe dem tilbage til pennies on the dollar.. Boom væk med national debt. Har lige haft set lidt video fra Davos, det er vildt at det er en mand der står i spidsen for et land der står og hælder lort ud, sviner alle, endda mange direkte med navn. Og så indimellem popper der faktisk gode ting frem, så siger han at han vil forhindre store virksomheder køber almindelige huse, da det er unfair mod befolkningen. Der burde være lidt af det samme i DK, for synes hver gang en kapitalfond som Blackrock opkøber ejendomme i Danmark, går det på ca. samme måde hver gang. Smider brugerne ud af lejlighederne, istandsætter dem, og lejer dem ud til det dobbelte efterfølgende. Der er nogle af de øvrige boligforeninger i DK noget mere prisvenlige, men igen de har heller ikke nogle aktieejere de skal please på samme måde med overskud. Men igen, det er jo ikke lige til at finde løsninger på det, for det skal jo være folk med penge der køber sådanne store boligkomplekser, så kan ikke lige se man kan gøre noget, slet ikke når der er underskud af boliger i de områder de køber det i. For ellers havde folk jo bare kunne gå uden om dem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 09:11 #1109
[quote quote=80817]En gang forretningsmand, altid forretningsmand. Føler mig dum for ikke at se den komme.[/quote] Det faktum læste du allerede fra mig i kasperkåls tråd for 4 dage siden. Hvad mener du med at du ikke så den komme? [quote quote=80754]Man skal huske at Trump er en forretningsmand der elsker at lave en god handel[/quote] https://rushers.dk/forums/Emne/scenarie-usa-angriber-groenland/#post-80754

Dette svar blev ændret 6 måneder siden af knekker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 09:40 #1110
Ha, gæt hvem der er udelukket fra hans Board of Peace. Det er ikke Norge, det er ikke Sverige. Han er så smålig. Indtil videre er det ikke prominente lande og slyngelstater, som har sagt ja, f.eks: Belarus, Israel, Saudi-Arabien. Rusland er også inviterede.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 11:50 #1111
Det er naturligvis lidt foruroligende vi ikke helt ved hvad der er foregået mellem Trump og Rutte. Måske har Rutte sagts noget, Trump har valgt at fortolke som at han nu får Grønland. En anden mulighed er han ikke vidste, USAs militær har haft alle de baser deroppe før, og blot kan spørge om lov til at sætte mere militær ind deroppe. Han er både meget uvidende og glemsom, så det er slet ikke utænkeligt, Rutte blot har informeret ham om dette.

Dette svar blev ændret 6 måneder siden af Deadlights.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 12:22 #1112
Og lige så sandsynligt han bliver gejlet op af hans kabinet eller diverse donorer, når han kommer hjem, og så er han på krigsstien igen. :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 12:38 #1113
#1110 Eller at Putin lader et ord falde om at det virker svagt, hvis Trump lader EU trække ham rundt i manegen på den måde... En stærk mand ville skære igennem og sætte de belastende europæere på plads!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 13:35 #1114
Det her er slet ikke slut endnu. Trump er ligeglad med Golden Dome og militærbaser - han vil have fat i mineraler osv. som han for længst har lovet til diverse Amerikanske firmaer. Enten har Rutte lovet noget han ikke kan, eller også er det igen bluff og om 5 min, så kommer Trump ud og kæfter op om, at Danmark står i vejen for den aftale han har lavet med Rutte og NATO - og så er vi igen de "onde" Han vil have undergrunden - det kan jeg garanterer jer.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
22/01/2026 kl. 14:09 #1115
#1112 Det åbner op for noget helt andet. Jeg mener, at sandsynligheden for en invasion var mindre under hans tidligere udtalelser. Nu er den højere. Der er ingen, der stormer frem med en millitær advarsel og larm på forhånd. Sådan har det altid været (senest i Mellemøsten) og alle de år vi har dyrket krig. Eller: Det kan godt være at han har skudt højt "Giv mig hele Grønland" til at forhandle ned til "Giv mig øerne". Det har været en strategy fra start. Når man så truer med 10% i told - så kan man nok godt overtale nogen som en hurtig løsning. Han er ikke tilsyneladende færdig med tilfældige udtalelser. Den er sgu lidt svær.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/01/2026 kl. 17:19 #1116
Så pisser aben så også lige Danmark og de NATO lande der deltog i krigen i Afghanistan, op og ned at ryggen ved at sige, at de "holdte sig tilbage fra frontlinjen" Og det kommer fra en, der sørgede for at slippe for The Draft ved at få en falsk lægeerklæring. Hold kæft hvor jeg glæder mig til den idiot kradser af.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/01/2026 kl. 17:33 #1117
Trump burde hade sig selv inderligt, hvis han var lidt objektiv. Alle de værdier, som hylder, er han jo selv i underskud af. Han har intet at prale med, så han smykker sig med løgne, og rakker ned på andres bedrifter.

Dette svar blev ændret 6 måneder siden af Nickell.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/01/2026 kl. 18:20 #1118
#1115 Han tror sikkert alle andre gør det samme, men bare ikke er så dygtige til det som ham.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/01/2026 kl. 20:43 #1119
#1114 Prøv at forestille dig en anden amerikansk præsident sige det samme. Bush junior eller senior, Obama, Clinton... det havde forårsaget en total nedsmeltning. Nu er det bare... torsdag.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
25/01/2026 kl. 09:51 #1120
Så skød Abens private militia igen en uden tilsyneladende nogen grund. Der skal ikke mange flere af den slags drab til, før at det hele eksploderer. Sindsygt så tæt på Kina/Iran/Rusland/Nord Korea, USA efterhånden er ved at være...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.