It’s Official – the Georgia Elections Board Confirms that There Was Fraud in the 2020 Election
https://x.com/NahBabyNah/status/1826958958848073883
Thousands of fraudulent “presidential only” ballots were injected into the second machine count, with huge margins for Joe Biden
https://x.com/realLizUSA/status/1742514847433052580
Poll watcher from the 2020 Presidential election was shocked to find mail-in “absentee” ballots in sequential order, proving voter fraud
https://x.com/4Mischief/status/1743461962342953212
Arizona Audit Paper Expert Erich Speckin reveals that there were 25,000 Counterfeit ballots included into the 2020 election
https://x.com/BehizyTweets/status/1488698201527910403
2020 Election Fraud exposed.
Major electronic manipulation in GA.
There is electronic proof that 4 states had extensive fraud, enough to overturn the electoral votes. Amazing that we continue to allow this fraud in the WH.
https://x.com/cathyyoung421/status/1652785897606094848
Præsidentvalg USA, 2024
#200 Så i stedet for at svare på et simpelt spørgsmål kunne vi få noget link spam i stedet.
Link #1: Ingen link til rapporten eller beviser af nogen art, blot link til en højreorienteret blogger.
Link #2: Same, men Steve Bannon. LOL.
Link #3: Random republikansk politiker der måske har set noget som hun ikke kan forklare men egentlig ikke beviser snyd, dette fra partiet som i øvrigt sagde 2024 valget var stjålet, indtil det viste sig de vandt. Troværdigt...
Link #4: Igen random video, uden beviser, til gengæld sagde han i retssagen der omhandlede de 23000 stemmer at han ikke kunne afgøre om stemmerne var ulovlige eller ej, så igen ligegyldigt ævl.
Link #5: Også bare random screenshots af noget, ingen ved hvad og du ved ikke hvordan det kunne eller skulle bevise snyd, blot nogen som siger det gør, fordi. Protip: Nu er det tydeligvis tale om NTFS timestamps og det kan enhver ændre på og har ingen betydning medmindre man kan kæde det sammen med evt. filovervågning eller NTFS metadata.
Men hvorfor går du rundt og viser en forskel på 20 millioner stemmer som et bevis på snyd når forskellen aktuelt er på 11 millioner og forventeligt kommer ned på 3-5 millioner?
Det kan du heldigvis svare på helt uden at linke til diverse andet nonsens.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.
Selvom det ligger langt fra min egen overbevisning om god og respektfuld opførsel, så ville jeg ønske demokraterne havde taget fløjlshandskerne af for længe siden. Det har tydeligvis vist sig, at være 100% offensiv, leflen med sandheden og direkte provokerende er vejen frem til til stemmerne i det nutidige USA.
Og det med voting fraud, som det er udlagt, giver jeg ikke fem potter pis for! Det er kun fordi ovenstående vage holdning fra demokraterne og at Trump nærmest tog patent på, at voting fraud KUN kan udføres af tilhængere af dem blå blok. Altid et offer..
Det er så latterlig og grundløs en påstand at det gør helt ondt. Og det lykkedes satme at gennemføre hans agenda.. Føj.
#204 Nej.
Men du får chancen igen, din fantasi om stemmetallene var en forkert, så hvorfor går du rundt og spreder løgne?
Opfølgende spørgsmål, nu har du givetvis sikkert fundet denne historie fra en random gut ligesom dit efterfølgende nonsens, giver det anledning til selvransagelse i forhold til din kildekritik når nu dine kilder er forkerte?
Jeg glæder mig, til den står på fuld Trump hele vejen.
Så må amerikanerne nyde deres valg af præsident, og jeg vil ikke kunne lade være med at blive en smule skadefro, når de mister sundhedsforsikring, får eksporteret borgere fra deres lokalsamfund, som de kendte, oplever stigende forurening af miljøet grundet lempelser, ser stigende fødevarepriser grundet handelskrig og løsladelsen af de voldelige dømte fra 6. januar.
Har jeg glemt noget?
[postquote quote=71278]
Desværre vil Trump 100% spinne fiaskoer og dårlige tider til at være andres skyld. Omvendt vil alt opgang og gode tider naturligvis være udelukkende pga. ham.
Det er så klamt at tænke på, men det er jo lykkedes for ham før, så hvorfor ikke igen? ?
#207: Trump vil tilsyneladende aldrig føle nogen som helst konsekvenser. Hans eftermæle vil dog være godt plettet til.
Jeg mente den almindelige amerikaner, som umuligt vil kunne få andet ud af de næste fire år end værdipolitiske sejre.
Smed de en masse illegale indvandrere ud, lavede handelskrig og byggede videre på Obamas mur? Tjek...
Fik de andet end stigende leveomkostninger ud af det? Niks...
Grundlæggende er jeg fløjtende ligeglad med hvad der sker inde i USA - de må sejle i deres sø og jeg håber på en eller anden måde at Trump gennemføre alt hvad han har ønsket sig så USA kan se hvor crazy det er.
Jeg ser stadig 2 MASSIVE problemer med det.
1. Hvad der sker i USA og hvad de ønsker sig påvirker også resten af verden - specielt klimaet og div. krige. Det er meget meget skidt ... Specielt når man ser flere og flere klima rapporter som er MEGET dystre ...
Og vi taler slet ikke om USD defacto er verdens møntfod og Trumpeten ønsker at kunne styre centralbanken selv og selv fastsætte renten - som Erdogan gør fx. (hvilket jo er gået super for Tyrkiet).
2. Hvis han vitterligt får held med at gennemføre alt hvad han ønsker sig er det ikke sikkert der kan kommer en demokrat til fadet igen. Det tyder på der kommer ekstremt voldsomme ændringer i retssystemet, hvilket kan gøre det mere end svært.
Så noget med de ville være verdens crypto capital market of the world i en eller andet klip, hvad det kommer til at betyde er jeg spændt på og spændt på om de kan styre det, og om de overhovedet er interesseret i at det bliver styret det.
[postquote quote=71290]
Ren og skært grifting - nogle få udvalgte kommer til at tjene kassen, resten vil tabe penge på det tror jeg.
https://www.dr.dk/nyheder/udland/valg-i-usa/med-trumps-nye-udnaevnelser-tegner-der-sig-et-moenster-der-vil-ikke-blive
Gad vide om de vælger der ikke ville støtte demokraterne pga det der sker i mellemøsten, hvis der nu bare kommer endnu mere frie tøjle til israel kan gøre hvad de vil, måske de fortryder deres valg.
Gaetz valgt som AG ... haahahhaa det er hysterisk morsomt (hvis det ikke var tragisk).
Hvad bliver det næste, MTG til NASA for at styre spacer lasers eller NOAA måske så hun får kontrol over orkaner?
Jeg er ret sikker på at Trump vælger folk nu bare for at pisse demokraterne af.
Hans kommende stab ser ud til at bestå af krigshøge, svindlere, særlige interesser, udenlandske lobbyister og miljøsvin. Det skal nok blive godt. Hans sikkerhedsrådgiver går bl.a. ind for en ny krig i Afghanistan, krig mod Iran og amerikanske tropper i Ukraine. Man skulle tro MAGA ville blive særligt vrede over hans top pick til CFO ved nationalbanken - en George Soros-protege, men det finder de nok aldrig ud af. Det skal nok blive underholdende. :)
Dette svar blev ændret 1 år siden af Deadlights.
I´m gonna stop the war in ukraine in 24 hours er der overhovedet nogen der har spurgt ham hvordan og hvad planen i detaljer er for jeg har ikke hørt det under valgkampen.. kan også være han har fortalt detaljerne som jeg ikke har set i en eller anden obscure podcast.
Det jeg har set har det hele tiden været uklart om hvordan den ene eller den anden vej, det er ret vildt.
[postquote quote=71305]
"There are concepts of a plan" :D
#218 Du mangler lige at besvare spørgsmålene i #201/#205.
Hvis du ikke ønsker besvare hvorfor du bragte en løgn vedr. stemmetallene og dets understøtning af at der skulle være sket valgsvindel, så er du jo givetvis ikke modtagelig for fakta, kan du så svare om dette er grundet uvidenhed eller trolling?
Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.