Sass Larsen

27/03/2025 kl. 10:05 #41
#38 Jeps til begge ting, og jeg har heller aldrig skrevet andet, flueknepperiet, som du kalder det, er opstået som resultat af din manglende forståelse af hvad jeg skrev :))
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2025 kl. 10:13 #42
#39 det er heller ikke tydeligt hvordan en bog, på nogen som helst måde skulle kunne hjælpe ham her. Måske håber han at "folkedomstolen" kan blive lidt mildere mod ham. #40 det er ok at indrømme at have taget fejl. Jeg citerede dig for at sige at de måske kun tjekkede noget af materialet, så hvis det ikke er det du mente, er det svært for andre at tyde det anderledes. At forsøge at gaslighte andre, er tilgengæld mindre pænt af dig.

Dette svar blev ændret 1 år siden af -dut-.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2025 kl. 10:44 #43
#41 Ja det er ganske okay, og det havde jeg nu også gjort hvis det var tilfældet, virkeligheden er dog en anden. Noget du formentlig også selv har indset da det står ret klart ud fra det indlæg jeg besvarede (#17) hvad mit indlæg handlede om og mine efterfølgende indlæg er jo så blot, desværre forgæves, forsøg for at få nogen til at forstå hvad det betyder når jeg skriver politiet har adgang til visse værktøjer i deres efterforskningsarbejde. At du så ligeledes tror du har en linje tekst som underkender efterhånden flere siders kontekst er desværre en udstilling af din manglende forståelse for det danske retssystem, og det flueknepperi som du jo så forkert tror jeg laver. Men uanset hvad har du også tilbuddet om at erkende fejlen og debattere substansen, kontra dit flueknepperi :))

Dette svar blev ændret 1 år siden af Fisker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2025 kl. 11:55 #44
fisker og dut, nu sætter jeg lige en prop i jer to. I skal være velkomment til fortsat at debatere trådens emne, men hvem der sagde hvad og hvornår er vi ikke interesseret i mere af fra jeres side. Den del af diskussionen stopper her.

Dette svar blev ændret 1 år siden af hausner.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2025 kl. 12:57 #45
#43 Modtaget, og beklager. #39 Har du en kilde på det? Jeg vil sige det er begyndt at blive normalt nok at man krypterer data på nye computere, især med Windows 11, men nok også på Macs.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/03/2025 kl. 14:50 #46
#44 - https://www.bt.dk/krimi/chef-afsloerer-saadan-kom-vi-paa-sporet-af-henrik-sass-larsen Det er rigtigt med Bitlocker på Windows, men jeg er ret sikker på det kun er Pro, enterprise osv. der har det som en del af pakken. Home edition får du det ikke med. Og jeg vælger ikke at forholde mig til andet end det der står i artiklen. Umiddelbart ville jeg jo mene at hvis han har rent mel i posen og politiet ikke er tabt bag en vogn, at de får hans passwords mm, så de ikke skal bryde en omgang kryptering.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2025 kl. 10:21 #47
er der nogen der kan forklare mig logikken i at det er ulovligt at have en børnesexdukke? Uden at vi blander subjektive holdninger til hvad man måtte synes er ulækkert osv. ind i det

Dette svar blev ændret 1 år siden af hausner.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2025 kl. 10:51 #48
#46 mener det også kun er for nyligt (inden for et par år) at det blev ulovligt. I bund og grund handler det vel om, at nogle politikere mener at det er for ulækkert/uetisk, og derfor har vedtaget sådan en lov. Mener at det kom i spil, fordi andre nabolande havde lovgivning omkring det, og der var en del import at sådan nogle dukker. Man må gå ud fra, at det er for at mindske sexualisering af børn, hvilket jeg synes er en rimelig retfærdiggørelse.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
28/03/2025 kl. 10:55 #49
Jeg ved ikke hvor smart der er, at politiet afslører deres metoder til at fange sådan nogen som Sass Larsen: https://www.dr.dk/nyheder/indland/henrik-sass-larsen-mistaenkt-bruge-kendt-greb-blandt-paedofile-til-faa
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
31/03/2025 kl. 08:26 #50
#45 Siden Windows 11 er det en "lite" udgave af BitLocker i Home, og med iPad/iPhone giver det sig selv. Men bliver spændende at følge med i hvordan de har skaffet adgang til det. #46 Det er, hvert fald ifølge regeringen, udelukkende et signal om ikke at man som samfund kan acceptere den slags: https://www.justitsministeriet.dk/wp-content/uploads/2021/05/Vaern-mod-voksne-der-kraenker-boern.pdf
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
31/03/2025 kl. 20:50 #51
Det er super fint at straffe hård for overgrebs materiale, men jeg har svært ved at spise at en dukke skulle være ulovlig. Det er symbol lovgivning.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/06/2025 kl. 05:06 #52
Lidt nyt åbenbart: https://www.bt.dk/krimi/sass-i-bt-interview-derfor-downloadede-jeg-overgrebsmateriale-med-boern Gentleman Finn forsvaret?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/06/2025 kl. 07:13 #53
#51 lol!, den mand er så langt ude. Det er jo efterhånden ved at være helt komisk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/06/2025 kl. 09:19 #54
#51 han er jo mere skør end man lige skulle gå og tro. Gad vide om han også "ledte efter de skyldige" i den afklædte dukke, eller i den mistænkelige sprække der var lavet i den? Off-topic: I har fikset citationstegnene, tak! :))

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/06/2025 kl. 10:13 #55
"Ork ja. Jeg var stadig ved at se dem alle igennem for at finde de der mystiske mænd. Jaja, det er derfor jeg havde alle billederne og videoerne liggende stadigvæk. Jeg skulle lige til at begynde at se det igennem... heeeeelt uden at involvere politiet også "
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
04/06/2025 kl. 18:25 #56
Han virker som en meget desperat mand. Hvilket der selvfølgelig også er god grund til at være.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
05/06/2025 kl. 05:56 #57
Jeg var en gang med i en bil der kørte for stærk da jeg var barn, siden har jeg altid selv kørt for stærkt for at finde ud af hvor stærkt de kørte. eller noget. Det er da den dårligste undskyldning nogensinde, for hvis han kun leder efter sig selv, så hvorfor hente videoer af så mange andre, det giver jo ingen mening. Han kommer til at få brug for alle hans talegaver for at se om han kan komme ud af den kattepine han har sat sig selv i. Jeg stiller mig så stille og roligt over på side der tænker han har gjort det. Der er for mange ting der ikke stemmer. Hvis jeg ledte efter et bestemt band på nettet, så ville jeg jo ikke smide cd'er fra alle mulige andre kunstnere i kurven, jeg har aldrig selv modtaget en dukke som ekstra gave fra Temu, bevares, jeg har modtaget noget der i hvert fald ikke lignede billedet/beskrivelsen. Han har godt vidst at han ikke måtte hente den slags ting fra nettet, og gjort det alligevel.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
01/09/2025 kl. 12:23 #58
Fire måneders fængsel.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
01/09/2025 kl. 12:37 #59
[postquote quote=77639] Det er så klamt. Vores system er så klamt. Han får sikkert lov at afsone med fodlænke
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
01/09/2025 kl. 12:40 #60
Synes jeg læste at straframmen i DK er 2 år, og i grove tilfælde op til 6 år. Måske det er mindre når det kun er besiddelse. Gad vide om han så klarer dommen med fodlænke i Portugal eller hvor han flyttede hen. Jeg tænker at den meget offentlige omtale af ham, har været meget værre for ham end de 4 mdr. bliver.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.