#37 Jamen deres følelser bliver jo sårede. Du kan ikke sammenligne fjendtlige ord rettet mod psykisk skrøbelige soldater med milde, fysiske ting som drab og lemlæstelse :(
Folkedrab
#42 Det var dig der ikke kunne tælle stemmer under valget og klingede dig til at det var hvad de sagde på TV (altså video) nærmere bestemt Newsmax.
Det var også dig der påstod at der aldrig havde været mere konflikt i verdenen end da Biden var præsident.
Det har Trump nu overgået på en periode under 6 måneder, han har været præsident over to nye konflikter og har været aktivt med i en af dem.
Samtidig så har han truet adskillige lande, inkl. Grønland med erobring hvis de ikke tilslutter sig frivilligt.
Vi ved jo godt, du ikke selv evner at se problemet, men kan du ikke bare smutte med dit nonsens eller forholde dig til fakta i stedet for din forskruede Newsmax-inspirerede virkelighed?
Daniel Dale fra CNN - en utroligt tålmodig mand, haha - lavede et fact check af Trumps påstande om Sydafrika:
https://edition.cnn.com/2025/05/21/politics/fact-check-white-farmers-south-africa-trump
Gætter på at Emilsa også kender til nogle af de tal der.
Ikke at jeg er så naiv, at jeg tror det rigtig flytter noget... cnN ER faKE nEWS det HAR trUMp seLV saGt!
#43 Jeg havde da ret mht. stemmerne, se hvordan ICE rydder op og alle de film der er fremvist med ballots der blev båret ind efter lukketid :)
[i]Det var også dig der påstod at der aldrig havde været mere konflikt i verdenen end da Biden var præsident.[/i]
Det er nemlig så sandt som det er sagt:
https://english.elpais.com/international/2024-06-11/conflicts-reach-highest-peak-globally-since-world-war-ii.html
Trump gør det Trump er bedst til, være en kæmpe douchebag, men hey, der er ikke et land i Europa som overvejer noget under 3-5% af BNP på militæret nu vel?
Er vi ved at oprust i arktis? Ja det er vi, og flere lande hjælper nu til. Problem solved ved at true os lidt.
# 37 Boykottet mod Israel hedder 7 oktober
Iran hjalp palestina til angrebet, og de sælger droner til rusland, så er der kilder der siger at Iran køber fly fra Kina. De får sig alle en ordentlig tur!
#48 du kan ikke blive ved med at holde fast i 7 oktober, eftersom at Israel siden den dato har slagtet 10.000vis af kvinder og børn, og helt bevidst og målrettet udsulter og dræber nyfødte palæstinensiske baby. Min sympati for Israel efter disse vanvittige begivenheder for er væk. 7 oktober bruges nu som en undskyldning til at retfærdiggøre deres massakre.
Og her gik jeg lige og håbede og troede at komplette tåber som JesperBlomkål var væk herfra for evigt, hvilket så småt fik mig til at tjekke siden her igen. Nå, men så vil jeg da gøre ligesom jeg har gjort med social media, og holde mig væk herfra. For de gør ikke andet end at ødelægge mit humør.
I årevis har vi set på den ene åndssvage diskussion efter den anden, altid med de samme personer som er immune over for alle former for sund fornuft. Hvad fanden er logikken i at lade dem forpeste det ellers fornuftigt forum med deres fantasier?
Det er noget med at moderation ikke diskuteres, men helt ærligt så er i mere end velkomne til at slette med profil. Måske var det på tide at få en rygrad og smide de idioter ud?
[postquote quote=76716]
Jeg kan personligt ikke se hvorfor der ikke skulle være plads til ham, som der er plads til så mange andre karakterer og typer som har en anden mening end gennemsnittet.
Bare lad være med at interagere med vedkommende.
Der var også plads til Knekker, selvom der kom nogle rabiate holdninger.
#55 Det er en rigtig dårlig idé at reducere det til et spørgsmål om “andre meninger”. Forskellige holdninger er oplagt fint; at bevidst prøve at ødelægge den gode stemning gennem konsekvent trolling er lige så oplagt ikke fint.
Dette svar blev ændret 1 år siden af Paybacktime.
#52 Hvis du har bemærket min fremgangsmåde, så er jeg bare fuldstændig som et spejl.
Hvis folk ikke vil tage kilder seriøst bare pga. en URL der stammer fra en mand de ikke kan lide, så kan jeg også henvise til at CNN også har nogle brådne kar iblandt deres journalister.
X gør i det mindste det, at man kan dele videoer og lokale links, hvis man går på opdagelse og er kritisk, så er der virkelig mange gode og dårlige nyheder fra hele verden, som man aldrig får adgang til via de kontrollerede medier.
Eksempelvis angreb på hvide farmere, der er fyldt med overvågningsvideoer og lokalmedier der igen og igen beviser der er en tendens i angreb direkte målrettet mod dem. Men der skal en lille mand fra thy lejren sidde og godtgøre ud fra holdninger at det bestemt ikke er sandt.
Når niveauet er sådan, så kan man ikke forlange at folk bare skal pakke sammen og æde venstrefløjens propaganda råt, de har typisk lidt udfordringer med virkeligheden.