Folkedrab

09/07/2025 kl. 05:38 #81
@fisker og @knekker. STOP SÅ! Hvis i vil diskutere om hvem der skal have lov at diskutere, så hold det for jer selv i pb's. Tilbage til emnet, pr det omgående, ja tak.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
08/08/2025 kl. 14:45 #82
Jow jow.. Netanyahu er sørme i gang igen. For mig virker han som en lille dreng med ADHD der ikke kan finde ud af spille pik. Nu vil han inddrage, hvad jeg kan læse mig til er hele Gaza, for Gaza By og Gaza er vel det samme? det kan jeg ikke finde ud af. Men, han vil inddrage Gaza i Israel, og dermed udrydde hele den befolkningsgruppe der bor der. Hvem der kom først, er fuldstændig ligegyldigt. At man er så lille et barn, at man tillader sig at stille op og sige "Jeg har flere våben end jer. Flyt jer" er simpelthen for barnligt at se og høre på. Jeg fatter ikke hvad fanden der sker. En eller anden. Forklar mig lige hvorfor vi ikke gav Iran lov til at udvikle den skide atombombe, og smide den på Israel og udrydde hele det område en gang for alle.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
08/08/2025 kl. 15:25 #83
Kenkari: Jov, nu skal jeg forklar dig det, men som den forbandet pussy-venstrefløjs'mand', du nu engang er, så vil du ikke kunne lide at høre sandheden here here goes: Iran skal for guds skyld ALDRIG have mulighed for at udvikle en atombombe. Det er et fucking præstestyre-- ved du overhovedet hvad dette vil sige? De fortolker deres koran som de vil og deres mål er enkelt: forpeste hele verden med Islam dominans. Kvinde rettigheder I Iran? Ha-ha-ha. Iran lever forsat som var det dengang deres kære Muhammed levede, altså ham som boller og gifter sig med 9årig peger. Ham som på 10 år started, hvad var det? 40 / 41 krige? Religion of Peace... riiiiiiight! Men for venstre fløjen er det totalt lige meget, hvad der bliver sagt og hvad farligt er, at folk på venstrefløjen er ekstremt farlige for verdenssamfundet, da de omfavner blødsomhed, dumhed og uvidenhed som værende en menneskeret. Kig dog for fanden rundt i Europa og se hvad Islam gør ved Europa. Jeg kan nævne de første 10 lande i Europa som har massive og kæmpe problemer med Islam men hva fanden .. det er jo lige meget, fordi venstrefløjen har dødsdømt os alle sammen. Det er som om, at folk på venstrefløjen har de vildste skyklapper på og ikke vil se hvad konsekvenser det har rundt omkring sig med Islam. Og med det sagt. Nej Iran er det værste af det værste scum of the earth der findes. At give dem en Atombombe er en direkte garanti for, at verden bliver dødsdømt! Fordi du er godt klar over, hvad der sker, så snart den første er kastet ikke? Forestil dig nu lige, bare leg med tanken, selvom det kan være svært.. hvad ville der ske, hvis Iran kastede en atombome i et europærisk land, lad og sige Tyskland, Frankrig eller sågar UK (Ja de er ikke EU I know...). Du kan regne med én ting som er lige så sikkert som, at fugle kan flyve: Der bliver sendt retur! Lad os prøve en anden ting: Iran sender atombombe afsted mod Frankrig. Den bliver skudt ned, med atomrester og debri rammer samtlige nedre / midt europæriske lande + atomaffald er nu i atomsfæren og kan ramme HELE EU, msåke endda Russia / Kina / US. Hvad tror du så sker? Hvorfor er det, at man vil lade en katastrofe ske og så handle derfra. Hvad med at undgå en katastrofe til at starte med? Men hey.. fuck it. Hele denne side er fyldt med forbandet ræverøde tilhængere af EL, S, V og SF. Og fik jeg sagt, at Iran er rigtig.. [u][b]RIGTIG [/b][/u]gode venner med Hezbollah og Hamas; og dem vil du give nukes til? LMAO.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/08/2025 kl. 15:34 #84
[blockquote]Nu vil han inddrage, hvad jeg kan læse mig til er hele Gaza, for Gaza By og Gaza er vel det samme? det kan jeg ikke finde ud af.[/blockquote] 'Lebensraum'-konceptet er bare sjovere at lege med når man er det folkeslag der står for at udføre det, end hvis man er dem i den "modtagende ende"... -Det er sku nedenreen det der sker dernede, de mennesker der bor i gaza har jo næppe meget indflydelse på noget som helst. Det der pisser mig af er at nu begynder man at høre de der typiske europæiske "feel-good" meninger: Jamen når Israel smider de lokale palæstinensere ud, så skal de da så ikke til europa? WTF? Gu skal de da røv. Har vi ikke nok revl og krat rendende i europa efterhånden?...Ja der er ingen konkrete planer, men bare at de tænker det er jo helt væk mand. Lad da deres fine Arabiske "brødre" i de arabiske lande tage imod palæstinenserne. Europa: No vacancy.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/08/2025 kl. 17:05 #85
#82: Jeg synes det er sødt du tror jeg er en venstre fløjs mand :) Om noget, så er jeg modsat. For min skyld skal AL religion bandlyses i EU, og alle politiske handlinger der stammer fra en religiøs tankegang, skal resultere i at man bliver smidt ud af hvad møde man nu deltager i. Grunden til jeg siger Iran burde have fået den atombombe, er at hvis de smider den mod Israel, så stormer The Orange Ape straks til kufferten, og væk er Iran. win-win Og! endnu bedre, hele den region er hermed ubeboelig i umanerlig lang tid. Og må jeg indskyde. Jeg mener at alt hvad der skriger på at være Islam skal smides ud af hele EU. Polen er det eneste land der har fanget den
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/08/2025 kl. 17:10 #86
#82: Derfor forsøgte man sig med en aftale, som Trump rev i stykker. Lige siden har Iran destabiliseret store dele af Mellemøsten og leveret droner til russerne. Os, tosser på venstrefløjen, har bare lært af historien. Iran, Nordkorea og andre slyngelstater vil fremover sætte turbo på deres atomprogrammer, efter at Trump har ødelagt den regelbaseret verden for at have et afskrækkelsesvåben. Uden atomvåben er man sårbar overfor angreb.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/08/2025 kl. 18:58 #87
#84 Hvorfor tror du at religion har noget med venstrefløjen at gøre?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/08/2025 kl. 08:09 #88
#86: Hvor er det jeg siger det?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/08/2025 kl. 08:17 #89
#85 Præcis. Iran havde ingen atomvåben og var ikke ved at bygge atomvåben. Og så blev de angrebet af to andre ekstreme højrefløjsstater som har atomvåben. Så nu ved de, den eneste udvej de har, er at få atomvåben.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/08/2025 kl. 08:31 #90
#88 - En af samtidens store ironier er at mens USA og Israel bliver mere og mere højreekstreme, så bliver Iran gradvist mere og mere moderat... Hvis tendensen fortsætter så laver USA og Iran en switzeroo inden for et årti hvorefter Iran fremstår som den frie verdens beskytter... Det ville igrunden passe mig fint, for tilforskel fra USA og Israel, så er Iran et rigtigt land med en civilizatorisk historie... Hvorimod USA er tre Coorporationer i en trenchcoat og Israel er en Apartheid koloni

Dette svar blev ændret 11 måneder siden af Emilsa.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
09/08/2025 kl. 08:52 #91
#89 moderat... de terroriserer deres egen befolkning.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/08/2025 kl. 09:29 #92
#90 - Det er jo en bevægelse jeg snakker om, Iran er forholdsvist moderat ifht. for 30, 20, eller bare 10 år siden... Jeg har ikke påstået de er et liberalt samfund. Men der er en tendens i den retning, hvorimod der er en tendens i den modsatte retning i plastic amerika og lebensraum israel
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
09/08/2025 kl. 11:51 #93
#90: Og det mener du ikke at USA er godt i gang med på nuværende tidspunkt?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/08/2025 kl. 08:17 #94
#92 det har jeg ikke kommenteret på. Synes dog ikke ligefrem Iran er et pragteksemplar, når de går og myrder deres kvinder, hvis de ikke vil bære tørklæde.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/08/2025 kl. 13:34 #95
[postquote quote=77235] Nej, men du kommenterer på at Emilsa siger at Iran bliver mere og mere moderate, mens USA bliver mere og mere rabiat. Og du vælger at lade den del være med USA: Er USA da forgangsbilledet for hvordan vi skal opføre os som nation?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/08/2025 kl. 16:20 #96
#94 lad være med at lægge ord i munden på mig. Jeg har jo sagt at jeg ikke har kommenteret USA, så det har intet med min kommentar at gøre. Jeg tror ikke at det er nogen hemmelighed, at jeg synes det er forfærdeligt hvad der foregår i USA, det vil sige det modsatte af hvad du insinuerer, så venligst lad være med det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2025 kl. 01:26 #97
Støtter man Palæstina, støtter man et nyt terrorangreb Desuden er bosættelserne ikke ulovlige, P'erne har altid fået penge for det (noget nyhederne herhjemme aldrig bringer på banen) Folkedrab bliver det aldrig, Israel kunne udslette P imorgen hvis det skulle være.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2025 kl. 05:20 #98
Jo, det har været et folkedrab siden zionisterne (zionister, fordi det ikke er alle jøder der støtter den facisitiske apartheidstat som Israel er) startede med at fordrive 6-700.000 palæstinensere fra deres retmæssige ejendom i 1947 eller -48, og i den process voldtog, myrdere og torturede titusinder af palæstinensere. Og de stoppede aldrig med at terrorisere palæstinenserne efter det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2025 kl. 05:27 #99
#96 Nå ja, hvis de fik penge for det, så er der intet at komme efter. Jeg ved ikke om du ved det, men Hamas efterlod også nogle penge under terrorangrebet, husk lige på, at det så gør det ok :))

Dette svar blev ændret 11 måneder siden af Fisker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/08/2025 kl. 08:05 #100
#97 Apartheidstat, selvfølgelig bygger Israelerne en mur, når Pa bliver ved med at lave terrorangreb. I 2014 og 2018 har Hamas gravet tunneler bare for at skyde på Israelsk militær lige udenfor muren. #98 At Bosætte sig er så ikke helt det samme.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.