Valg - 2026

26/02/2026 kl. 14:52 #21
Det bliver sgu nok Mette på den store post igen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/02/2026 kl. 15:01 #22
Så længe at Morten "MAGA" Messerschmidt ikke får noget at skulle have sagt, så er det UG+ for mit vedkommende.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/02/2026 kl. 15:21 #23
#16 Der er sgu da ingen andre end måske lige Messer der kunne drømme om at give Grønland væk - det er stråmænd du sidder og fyrer af. Men ja, han er generelt ikke rigtig til at holde ud. #17: Hvis du hentyder til min kommentar om at folk ikke kan tænke selv, så handler den om dem der æder valgflæsket råt - det er jo ikke tilfældet med dig: Jeg hører i hvert fald ikke, at det er fødevarecheck eller lilleskolen der gør udfaldet for dig. Men undskyld hvis du blev stødt :-) Ja, hun har da gjort det godt på mange punkter - men hendes magtfuldkommenhed er blevet for meget. ..og så er der fejet lidt for meget ind under gulvtæppet ifm. Corona/Mink osv. Som jeg har sagt mange gange før: Havde hun bare stået frem og indrømmet sine fejl, så kunne hun ha fået min stemme. Men den måde de har gjort alt for at holde deres fejl skjult er ikke ok. Hvis bare EL, DF, NB og Mette ikke er en del af den næste regering, så er jeg næsten ligeglad hvordan den ser ud. 🤷‍♂️
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/02/2026 kl. 16:37 #24
#18 - Altså Jarlov har i hvertfald været ude og skælde ud på USA, han ligger efterhånden nærmest til venstre for Pelle Dragsted når han snakker om USA
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
26/02/2026 kl. 17:04 #25
[postquote quote=81954] Er du mig? Men ja er fuldstændig enig. Stemmer nok også selv på Mette. og det er med i baggaden at jeg også er uenige med mange ting. Men der er simpelthen ikke noget bedre alternativ imo
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
26/02/2026 kl. 23:13 #26
Alt. Andet. End. Mette. Så kan vi diskutere, om der er et alternativ. De er jo alle nogle klaphatte.🤷‍♂️ Men uanset hvor sølle alternativerne ser ud, så er det tid til, at der skal ske noget andet. Hvad som helst. Men det går jo nok, som det plejer, så vi må "leve med det" 4 år mere...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
27/02/2026 kl. 05:44 #27
[postquote quote=81967] Ja det er faktisk ret morsomt :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 06:56 #28
Og sådan noget her skal bare stoppe: https://www.instagram.com/venstredk/reel/DVOvIErjNag/?hl=da
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 07:25 #29
Jeg synes også Mette skal forsætte, vi klarede coronaen særdeles godt , hvis i personligt ikke kan lide hende fair nok, følgende spørgsmål til ChatGPT giver : how well did Denmark as a country perform under the corona virus incident, how would you rank this compared to other countries like sweden and germany and the UK Ranking (Simplified) This ranking reflects relative performance in terms of mortality outcomes, timing/effectiveness of response, and long-term health impact: 1. 🇩🇰 Denmark – Strong performance (early action, low excess mortality). 2. 🇸🇪 Sweden – Mixed (less strict early response led to initially higher mortality than Denmark). 3. 🇩🇪 Germany – Moderate (excess mortality below high-impact countries but above Scandinavians). 4. 🇬🇧 United Kingdom – Weaker outcomes (high mortality and broader long-term impacts). Det gjorde så at nogle minkejere blev meget rige undervejs og nogle sms'er der blev slettet, men det kan jeg virkelig ikke hidse mig op over. og ja jeg ved godt der er andre som har en anden holdning. Mette's støtte til Ukraine har også været ydrest tilfredsstilende . Hun er dog ikke perfekt, det som gør at jeg tænker, IKKE hende det er hendes støtte til Israel og tøven i kritik, tøven i anderkendelsen af Palæstina, generelt fuldstændig blindhed overfor alle overdrevet anvendelse af magt og militær fra israelernes side. Mette kalder sig "Børnenes statsminister" men når israelerne blokerer for nødhjælp, så hospitalerne må skære og operer i børn uden bedøvelse, det er bare ikke i orden, og der vælger hun at holde sin kæft, og det er Bare ikke i orden. Så der er masser af Pros og Cons ved hende... alternativet, jeg synes simpelthen at der er ingen stærke kandidater på den borgerligefløj, altså de har siddet på deres flade røve i snart 8 år nu, og at stå og snakke SMS'er igen og igen, uden at bringe noget nyt reelt borgerligt politik, det kommer bare aldrig til vinde min stemme. Det er simpelthen en ommer. De kunne lære noget af Lars Løkke, han gik ud i det mindste og skabte sit eget parti og fik success med det.

Dette svar blev ændret 4 måneder siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 07:45 #30
#28 kan vi ikke droppe wall of text fra chatbots, tak.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 09:43 #31
#28 Jeg har som sagt ikke det store problem med hendes politik eller håndtering. Det er hendes person. F.eks. at hun ikke evner at indrømme fejl. Deres populistiske millionærskat Kan de dog godt stikke op. Det er udelukkende for at score vælgere.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 09:48 #32
#27 Det er sateme pinligt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
27/02/2026 kl. 09:49 #33
[postquote quote=81984] Hvilke andre statsminister gennem tiderne har været gode til at indrømme fejl? Mig bekendt, Anders Fogh rasmussen forsvarer stadigvæk den dag i dag, at Irak krigen var den rigtige beslutning og ikke en Katastrofal fejl, som alle andre kalder den.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 10:24 #34
Jeg kaster op i lårtykke stråler. Først giver man sine vælgere en check i hånden (fødevare check) Så sender man et par opkræver ud til "de rige svin" (top-top skat + formueskat) Og så lover man at gøre alt muligt godt i næste valgperioden, upåagtet man man lige har haft årevis til det (lille skolen) Og vupti, så har man pøblen siddende ved foden med tungen ud af halsen. Det er så grimt. Men det værste er sgu at det virker, og derfor skal vi trækkes med elendig politik udført af elendige politikere. Deres energi går ikke på at gøre noget godt for danmark, men for dem selv og deres parti.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 10:30 #35
[quote quote=81986]Hvilke andre statsminister gennem tiderne har været gode til at indrømme fejl?[/quote] "De andre har gjort det, så må jeg også" Kan vi ikke komme ud over den tåbelige tankegang? Fordi andre har gjort eller gør noget forkert er sgutte en undskyldning. Det sgu lige meget hvem der har gjort hvad før - det var OGSÅ forkert. Men det skal jo ikke sætte præcedens for, at andre så bare gør det samme - det er jo en syg glidebane

Dette svar blev ændret 4 måneder siden af Cancerman.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 10:31 #36
#33 Amen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 12:16 #37
"Hvilke andre statsminister gennem tiderne har været gode til at indrømme fejl?" “De andre har gjort det, så må jeg også” Kan vi ikke komme ud over den tåbelige tankegang? -------------------------------------------------------------------------------- Altså hele hans grundlag for ikke at stemme på Mette skyldes at hun ikke vil indrømme fejl. RE: “De andre har gjort det, så må jeg også” Det har jeg ikke sagt, jeg sætter spørgsmåltegn ved hele arguments grundlag for Ikke at stemme på Mette ==> At du har en politiker der ikke vil indrømme fejl. Jeg mener personligt at INGEN af de politikere er gode til at indrømme fejl, så derfor synes jeg at det grundlag ikke er det stærkeste, og var nysgerring på hvem/hvilken politiker han tog udgangspunkt i, som har været god til at indrømme fejl.

Dette svar blev ændret 4 måneder siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 13:03 #38
#26 Din argumentation er tåbelig. Du har altid været sådan: "de andre gør, så må jeg også" Prøv nu nogle andre argumenter I steder. Hvis du spænder hjelmen, så kan du nok godt finde på noget. 😉 Et af mine punkter mod Mette er hun har en kedelig person der ikke indrømmer fejl. At andre har samme kedelig person er fuldstændig lige gyldigt - det er ingen undskyldning. Så prøv at komme ud over børnehave argumentationen og drop det fis med at hvis andre må så må hun også. Det er plat og trættende at du ikke kan andet. Hvis du vil have et andet argument for ikke at stemme på hende, så er det fordi hun er magtsyg, narcissist, usympatisk og nedladende. Hun er af den overbevisning, at folk ikke kan tænke selv, så hun skal gøre det for dem. Det er ulideligt. (Og hun er selvfølgelig sådan, fordi at folk der ikke tænker selv er nemmere at styre) Jeg vil faktisk - og hold nu fast - foretrække Pia eller Pelle som statsminister over hende.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
27/02/2026 kl. 14:16 #39
Når nu hun skal være statsminister igen, så håber jeg bare hun har travlt med en masse internationale kriser der skal håndteres.. Så hun ikke har tid til indenrigspolitik, hvor hendes middelklassepersonlighed, magtfulkommenhed og overlegenhed gør hende til en værre smadremand med hang til at trampe og sparke på socialt udsatte, minoriteter og syge. Så skål for ebola pandemi, 3verdenskrig og klimakollaps :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
27/02/2026 kl. 14:47 #40
[postquote quote=81995] Jeg tror der er rigtig gode chancer for at hun ikke klare statsminister perioden ud og tager et job i Udenrigs politik
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.