Valg - 2026

16/03/2026 kl. 18:32 #161
#158 Jeg synes det er har været slemt de sidste 2-3 gange. Om det er endnu værre denne gange kan jeg ikke huske. #159 Det her har ikke noget med indholdet at gøre eller at det er dig, men som der også er sagt før, så skal det her site ikke ende med at blive oversvømmet af tåbelige AI quotes eller ligegyldige AI billeder. Jeg har en kæmpe foragt for misbrug af AI til sådan noget fis. Hvis det stod til mig blev adgangen til AI lukket medmindre man har et værdigt formål. Så: Ingen wall of texts copy/pasted fra AI og ingen tåbelige AI genererede billeder. Og det gælder alle 🙂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 07:18 #162
#157 Ja, hvis man kun har prøvet det én eller to gange ved man det jo godt præcist 100% han har taget det væsentligt mere end 2 gange. #153 Nej jeg mente også bare han er færdig som folketingskandidat. Men den her cokesag kan godt betyde han aldrig bliver statsminister
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 07:22 #163
https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/roed-blok-oeger-forspring-i-maaling-med-en-uge-til-valget Rød blok fører p.t.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 10:20 #164
[postquote quote=82415] Men det er vigtigt at sige at ingen blok har flertal
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
17/03/2026 kl. 10:44 #165
[quote quote=82391]været involveret i fodbold-slagsmål.[/quote] Er den del ikke ret old news efterhånden? Jeg mindes da, at der blev snakket om det for efterhånden en del år siden. [quote quote=82399]Jeg ved ikke hvad der er værst. Pædofil, eller en der lige tager noget til næsen.[/quote] Personligt synes jeg, at der er en af de der ting, der er markant værre end den anden, men det er måske bare mig... [quote quote=82409]Må tilstå at da han sagde det skulle lovliggøres, så det kunne købe på apoteket for snart en del år siden, så havde jeg da allerede stemplet ham som en der havde prøvet det. Jeg tænker heller ikke kun han har prøvet det 2 gange som han siger.[/quote] Han har ikke sagt, at han kun har prøvet det 2 gange. De 1-2 gange handler om den tid, han har været partileder. Nu har jeg aldrig selv prøvet coke, men hvis man lavede en rundspørge i befolkningen, og folk var ærlige, så tror jeg sgu, at man vil blive chokeret over, hvor mange der har prøvet det skidt. #158 Jeg glæder mig til, at valget er overstået. Selvom jeg ikke følger nogen af dem, så drukner mit FB-feed i alle politikernes opslag, og det er til at brække sig over. Jeg er på FB for at kigge på idiotiske memes og reels. Resten må gerne fucke af.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
17/03/2026 kl. 11:14 #166
Nu skændes de også om hvis ide det var at fjerne St.Bededag.... Meget appropos at tage ansvar for sine handlinger. Idioter..
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 11:24 #167
#165 ja, ifølge alle tre var det ikke deres ide. Suk. Skal man virkelig kunne slippe afsted meget sådan noget pjat? https://www.dr.dk/nyheder/politik/bededags-mysteriet-vokser-mette-frederiksen-afviser-ogsaa-staa-bag
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 11:48 #168
#166 Nej, det burde man ikke. Det er godt nok det mest latterlige jeg har hørt i denne valgkamp - men det skal ikke undre mig, hvis Alex' coke tager mere opmærksomhed.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 12:49 #169
[postquote quote=82428] Mener du ikke, Coke Alex ? :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 13:45 #170
Lur mig om ikke der er en betydelig procentdel af de yngre folketingsmedlemmer der har prøvet coke mindst en gang.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
GL & HF
17/03/2026 kl. 13:50 #171
https://www.bt.dk/politik/kandidat-ekskluderes-af-liberal-alliance-efter-kritik-af-alex-vanopslagh Så lad mig se om jeg har forstået L.A. * Tager du som formand kokain , så er det helt OK * Hvis du som medlem af L.A. kritiserer en anden person for at have taget Kokain, så bliver du smidt ud af partiet. Bravo L.A. det er fandme godt med sådan et solidt parti der har moralen det helt rigtige sted :)

Dette svar blev ændret 4 måneder siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 14:47 #172
[postquote quote=82432] Synes også det virker lidt overdrevet at smide ham ud af partiet, virker lidt panisk medmindre der er noget underliggende i historien vi ikke høre. Dig vil jeg sige at det virker til at hsm Martin kommer med kritik af hele coke situationen og siger det skal tages mere alvorligt, men han kommer ikke selv med nogle ( ingen gang ) mindre underliggende løsninger på situationen og hvad partiet kan gøre fremadrettet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 15:11 #173
[quote quote=82423]Personligt synes jeg, at der er en af de der ting, der er markant værre end den anden, men det er måske bare mig…[/quote] Jamen, jeg tror som sådan vi er enige. Kan du ikke finde ud af tal, så bør der komme en mini guillotine i spil. [quote quote=82435]Synes også det virker lidt overdrevet at smide ham ud af partiet, virker lidt panisk medmindre der er noget underliggende i historien vi ikke høre.[/quote] Det er nok lidt den der. "Nu klapper du kaje, eller også mærker du konsekvenserne" Han klappede ikke kaje
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
17/03/2026 kl. 17:51 #174
Messer gir den gas: -- Ifølge Morten Messerschmidt bliver der ikke brug for anbringelse i lukkede lejre. »Jeg har aldrig hørt om, at folk, der har været i Danmark som vandrende arbejdstagere, og nægter at rejse ud efter endt arbejde, skulle ende i et udrejsecenter.« Så myndighederne skal banke på hos indvandrerfamilier, der måske har boet i Danmark i årtier, og meddele, at de skal forlade landet? »Ja, og hvis de holder meget af at være i Danmark, så kan de jo gengælde venligheden ved at tage et arbejde.« Hvis man er på førtidspension, er det jo netop, fordi man ikke er i stand til at påtage sig et arbejde, måske på grund af et fysisk handicap? »Så må de jo søge førtidspension i Pakistan, eller hvor de kommer fra.« 😁
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 19:19 #175
#169 De ældre af dem har også været unge engang, og kokain er ikke just en ny opfindelse.🤷‍♂️ [quote quote=82432]det er fandme godt med sådan et solidt parti der har moralen det helt rigtige sted[/quote] Finder du ikke lige ud af, hvem der foreslog, at Store Bededag skulle fjernes, og hvem der er nogle store, fede løgnere?👀
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
17/03/2026 kl. 20:27 #176
[quote quote=82439]Finder du ikke lige ud af, hvem der foreslog, at Store Bededag skulle fjernes, og hvem der er nogle store, fede løgnere?[/quote] Det er Alex og LA! Det er dem der har dopet hele SVM regeringen med coke, så LA Kunne få deres ide om at fjerne St. Bededag igennem 😁 Eller en anden syg bortforklaring, så CL ikke behøver at svare på det han bliver spurgt om 😉
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
17/03/2026 kl. 20:33 #177
En eller anden et eller andet sted jeg læste det. Sagde, at det var de Radikale der foreslog St. Bededag tilbage i 2010. Gode gamle Vestager var på spil allerede dengang
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/03/2026 kl. 09:31 #178
RE: Finder du ikke lige ud af, hvem der foreslog, at Store Bededag skulle fjernes, og hvem der er nogle store, fede løgnere?👀 Ved du hvor mange medlemmer Social demokratiet har smidt ud af partiet, fordi de har forholdt sig kritisk til Mette Frederiksen ? 0 Hvor mange har L.A. smidt ud af partiet, fordi de har ytret kritik? 1 So go F yourself L.A. Liberal my Ass!!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/03/2026 kl. 10:24 #179
Nå, i det mindste ved vi at vandopslag holder ustyrligt meget af Eric slowhand Clapton , det gør Jeg nu også, men foretrækker Lay Down sally😜
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
18/03/2026 kl. 10:32 #180
#177 Altså, jeg synes, at alle politikerne er nogle røvhuller i en eller anden grad, og uanset hvilket valgresultat, vi får, så er det jo pest, pest eller pest.🤷‍♂️ Men det forekommer mig mystisk, at du inddrager LA i dit svar, når spørgsmålet ikke omhandler dem. Anyway, finder du ikke lige ud af, hvem der foreslog, at Store Bededag skulle fjernes, og hvem der er nogle store, fede løgnere?👀 Fair nok, at du er fan af Slette Mette, men det er lidt sørgeligt, hvis det betyder, at du mister al kritisk sans.😅
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.