Valg - 2026
Odds på den kommende statsminister ser sådan her ud, mandag kl 1635
https://ibb.co/bVdtXj8
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nå, så vil Løkke være kongelig undersøger... Ja, det sgu egentligt fint nok for mig.
Han har åbenbart ikke statsministerdrømme, men vil gerne flække en regering sammen.
Det kunne måske godt gå hen og give en fornuftig løsning (så fornuftigt som det nu kan blive med de ingredienser han har)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=82583]
Fandme en fed side med en meget klar og brugbar test!
Anede ikke hvad jeg skulle stemme på før, men nu har jeg åbenbart et parti, som jeg ikke havde i tankerne :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Køen var kort her i provinsen, så nu er begge biler fyldt op med DF-benzin. Det bliver fedt at komme ned og stemme på nogle andre end DF her lidt senere.:D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
[postquote quote=82647]
Argh det med billig benzin er bare lamt ... der var monster kø til tankstationen lige ved siden af en skole hvilket gjorde at trafikken i området gik helt i stå, suk!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
God valgdag, alle. Jeg må ikke stemme 🥲 FORDI SYSTEMET ER RIGGED!!11 eller fordi jeg bor i Tyskland, vælg den forklaring du bedst kan lide.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#212 Det er helt sikkert rigged! 😁
Stemmen er afgivet - ikke at det gør den store forskel, da flertallet af danskerne åbenbart æder Mettes lort råt.
Glæder mig allerede til om 4 år, når vi står her igen og hun igen, igen, igen ikke har gennemført en skid af alt det hun har lovet. 🤷
Det bedste var næsten forleden dag, da hun stod og tuede over grundvandet og kæftede op om at der skal ske noget nu! Ja, undskyld mig søster, men det er kraftedenme jer der har haft magten i 7 år og i har ikke gjort en skid for grundvandet. Så du er jordens største hykler når du står og græder krokodilletårer - men det virker åbenbart på danskerne... 🙄
God valgdag. Vi ses på den anden side. 🙂
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
#215 Før jul var hun 100% væk, så kom der nytårstalen hvor hun kørte på DF/nye borgerlige klingen og havde fri taletid til nationen. Så gav Trump hende og Løkke utroligt meget medieomtale, og så smider de lige fødevarechecken i hovedet på folk for at få dem til at stemme på Mette.
De kunne ikke på nogen måde have timet det bedre. Og hun har haft magten i 7 år og gennemført Arne-pension som var dårligere end den anden løsning der var der, endda så dårlig at personen det var opkaldt efter ikke syntes den var så god igen, faktisk var han så utilfreds med dem at han ikke ville stemme på dem før han fik sin fødevarecheck.
Så fjernede hun store bededag, tak for at fjerne fridage.. suk.
Og så har hun doneret milliarder til Ukraine, sagt ja til at være blandt de første der skal være oppe og bruge 5% af BNP på militæret.
Nåe ja, og lukket minkerhvervet, for derefter at åbne det igen, så de mange milliarder føltes fuldstændigt spildt. Suk..
Men ok, jeg er nok bare ikke imponeret over hende gennem de sidste mange år, for der er da sikkert også ting hun har gjort som har været gode ting, og alt hvad hun har lovet de sidste par gange, har hun sikkert også gennemført noget af.
Ikke at jeg kan gøre end at vente og se om min stemme var nok til hun ikke kom til magten igen =)
Og jeg var ved valgstedet omkring 8.10 og kunne gå direkte til, få kort, stemme og ud, det gled dælme godt. Og det føltes nu fint at være i et land hvor vi i det mindste har muligheden for at stemme.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0