Har lige set denne film fra reddit af, og forstår simpelthen ikke hvorfor de kommer herop, får vores jælp, og stsdig hader vores værdier :(
https://fb.watch/7SnS83DTtn/
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Dette svar blev ændret 4 år siden af Nass.
Dette svar blev ændret 4 år siden af NightBreaker.
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.
Fordi vi mangler desperat hænder i velfærdserhvervneVi har over 100.000 ledige danskere, med lidt pres kan hænderne findes her hjemme og behøver næppe yderligere immigrering for at løse problemet.
Uanset hvor meget du værgrer dig ved tankenJeg er forvirret, taler du om mig eller dig selv? Stod det til dig, skulle vi bare fjerne grænserne og lukke alt ind, uden yderligere bekymring omkring frasortering af kriminelle og andet møg. Af alle i denne debat er det dig som er ekstremisten med meget yderligeregående holdninger. Jeg forholder dig blot til den barske virkelig med hvor jeg modsat dig forsøger at komme med en løsning der varetager danskernes ve og vel.
så er sandsynligheden for at det bliver en muslim der vasker din pik og tørrer din røv når du er gammel og hjælpeløs, overhængende.Næppe, når den tid kommer, er det mere sansynligt en robot som "vasker min pik"
Vi har over 100.000 ledige danskere, med lidt pres kan hænderne findes her hjemme og behøver næppe yderligere immigrering for at løse problemet.Det skal du næppe regne med, en stor del af dem er allerede udannet, en anden stor andel af dem er så syge de ikke kan varetage den slags arbejde, og så bor de tit uoptimalt ifht. hvor arbejdet er og sidder allerede i hus og gæld der ikke lige gør de er så mobile. Tror du iøvrigt det er hensigtsmæssigt at tvinge folk ind i omsorgsarbejde - altså sådan set i forhold til trivslen for dem der skal tages vare på? En ledighed på ca. 4% er ret lav og det er en temmelig lille pulje at gå på hugst efter kvalificeret arbejdskraft.
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger. Læs mere i vores privatlivspolitik.